minneavenängel

Alla inlägg under mars 2010

Av maria - 25 mars 2010 13:57

dina små vackar tårar blir till rengn   som fallar nerd på vår jord och en ängle flög förbi måt hilmen såå fri men ängel lämnde jorden med sist under bara ledande

min under bara farmor jag saknar dig såååå dit lende värmer vår jord och när natten nära sig finns du nära oss som en syddande ängel  du lämmnde ditt lämnde ditt lenade som en sol som värmer vår jord










Av maria - 25 mars 2010 13:55

you are my angel and my star i miss you sooooo:(


















      

:(

Av maria - 25 mars 2010 12:27

 nu är det bara en dag kvar till begravingen känns jobbigt :( vi som var nära ska vara dära innan :( ush orkar inte :(  juste drömmde i  konstig drömm men endå var den helt under bara men endå?:S   det känndse som jag var med farmor dära uppe att jag hälsade på  under en dag fast jag var mycket äldra å hade fått barn och jag tog med henn och vissa henne hur jag bodde och allt :(  det var såå under bart jag kunnde säga att jag älskade och hur mycket jag saknar henne :/

Av maria - 23 mars 2010 23:04

     god natt min under bara farmor må änglar vaka över dig vila i frid <33333

ÄLSKAR DIGGGGGGGGGG

Av maria - 23 mars 2010 22:55

Av maria - 23 mars 2010 22:43





farmor farmor hör du mig ???

saknar dig sååå mycket ..... älskar dig





känner mig som flickan på bilden helt onsnlig :(

känns som inget kan se mig

vissar ett leeande på läpparna men e ledsen inom mig

orkar inte tänka orkar inte gråta orkar inte skratta

vill bara träffa dig en gång till säga tt jag älskar dig

å komm tillbaka :(

det känns såå svårt utan dig :(






:/

Av maria - 23 mars 2010 22:39

du var som en gudinna från ovan sååå vacker som en sommar dag som gud inte kunnde leva utan är såå glad att du var min farmor saknar dig sååå mycket här nered allt är sååå tomt utan dig min under bara farmor älskar dig för alltid du kommer alltid att var min farmor♥ Å KOMMER ALLID ATT ÄLSKA DIG Å ALDRIG GLÖMMA DIG♥

Av maria - 23 mars 2010 22:32

i börjarn undrade jag hur jag skulle kunna leva utan dig och andas utan dig

nu vet jag ,,,, och jag orkar inte göra det saker jag gjorde för allt känns sååå jobbigare :(  farmor du är den vackraste jag vet du är min vackre under bara farmor du var som en gudina från ovan som gud inte kunnde leva utan :( saknar dig mer än allt :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards