minneavenängel

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av maria - 17 mars 2010 23:55

                               MIN UNDER BARA FARMOR!!!!!!!!

     HUR SKA MAN BÖRJA HON VAR MITT ALLT

ÄVEN OM DU INTE VISSADE ATT DU VAR LEDSEN KUNNDE HON

SE DET HON VAR ALLID SÅÅÅ GLAD

HENNS KRAMAR SA ATT HON ÄLSKADE DIG

ATT DU BETYDDE MYCKET FÖR HENNA HON SA ALLT GENOM

ATT BARA TITTA PÅ DIG ...

HENNS ÖGON LYSTE KÄRLEK 






Av maria - 17 mars 2010 23:38

                      det e ssååå svårt att acceptra tor

jag aldrig kommer göra det :(

allt känns sååå tomt utan min under bara

farmor

jag saknar henn såååå mycket ....






tänder ett ljus å låter det brinna

som ett lite ljus i hjärta mitt





vajre dag går jag med en sorg

men utan på vill jag vissa ett leande

ett leand men inom mig gråter jag

orkar inte falla tårar men önska jag hade

en öppenfamn en famn som kunnde torka alla mina tårar

som sa att allt kommer bli bra men nu kan ingen säga allt kommer bli

bra för inget nu kommer bli bra:(




 


SAKNAR DIG<3






Av maria - 17 mars 2010 23:31

   misss you:(      

Av maria - 17 mars 2010 21:29

ja jag skriver ju denna blogg nu till min farmor eller a om min farmor hur mycket jag saknar henne och hur mycket hon bettyde för mig <3 varje dag eller det dagar jag orkar sitter jag och skriver ut mina kännslor ....

kommntera gäran och ställ frågor om du undrar nått:P  hee ...

Av maria - 17 mars 2010 14:33
























Av maria - 17 mars 2010 14:31


 jiajia ego   sagapo <3

 

 

 

 

 

 

 

 

      

Av maria - 17 mars 2010 14:15

varje natt i mina drömmarserjag dig

gud vad glad jag blir varj natt

då får jag blunda och se dig

frår kram dig

frå se dig

får säga hur mycket jag älskar dig

men jag vaknar försvinner du lite å det blir svårare att prata med dig

önska bara du kunnde komma till mig  :( vill ha dig här nerd hoss mig :(

du ska bara vet hur mycket jag saknar dig farmor

jag älskar digg sååååå mycket att jag har ont





  

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards