minneavenängel

Alla inlägg under maj 2011

Av maria - 28 maj 2011 17:40



TILL FARMOR<3



:(

Av maria - 28 maj 2011 17:36

                      Älskade under barafarmor jag saknar dig sååå

                              du var mitt allt <3:(

                               mitt liv utan är inte samma :(

                                  döljer min tårar är rädd - Rädd på vägen utan dig

                                   om jag gråter lova att inte bli arg !

                                    Mina tårar rinner för jag Saknar dig sååååååå

                                     älskar dig ! vi ses snart farmor









 vila i frid <3

Av maria - 12 maj 2011 23:57

             Snart orkar jag inte mera

                                           den smärten jag har gör sååå ont

                                             gråte
r när igen ser tänker högt när igen ser

                                              pratar med dig när inge hör

                                              ber när igen ser eller hör

                                              dröm
mer om dig när igen annan ser

                                               älskade farmor jag saknar siggg såå

                                               vill bara till dig kram om dig

                                                  känna dina andetag måt mina

                                                  känna din kärlek

                                                  
höra dig säga jag älskar dig<3

                                                  
farmor jag vet att du har det bra nu .... så jag

                                                  
  kämpa ... <3 vi ses snart igen <3








VILA I FRID<3





             






                                                  
    

 
Av maria - 12 maj 2011 23:57

             Snart orkar jag inte mera

                                           den smärten jag har gör sååå ont

                                             gråte
r när igen ser tänker högt när igen ser

                                              pratar med dig när inge hör

                                              ber när igen ser eller hör

                                              dröm
mer om dig när igen annan ser

                                               älskade farmor jag saknar siggg såå

                                               vill bara till dig kram om dig

                                                  känna dina andetag måt mina

                                                  känna din kärlek

                                                  
höra dig säga jag älskar dig<3

                                                  
farmor jag vet att du har det bra nu .... så jag

                                                  
  kämpa ... <3 vi ses snart igen <3








VILA I FRID<3





             






                                                  
    

 
Av maria - 12 maj 2011 23:49

hej älskde farmor ... Deta är brev till dig .. ja det känner jobbigt att skriva detta men jag ska börja med att säga att jag saknar dig  sååå mycket och det känns som jag vill brytta i hopp när som hällst .Min hjärna har inte acceptera allt än  tror fortfarnde att jag får träffa dig och varje  gång jag skriver i bloggen känns det som allt är på skoj:(:( men jag vet att allt är sant .. Under bara älskde farmor jag hoppas du vet att jag JAG SAKNAR DIG SÅÅ! och att du kan föråta mig att jag inte vågde säga mera när du fanns vid oss :( :( farmor jag älskar dig ååå saknar dig sååå snällkka komm hem nuuu:/




VILA I FRID <3




 

<3

Av maria - 12 maj 2011 23:41

















Av maria - 12 maj 2011 23:35

Av maria - 11 maj 2011 00:05






                  SAKNAR DIG :(  FARMOR <3333333333

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards