minneavenängel

Alla inlägg under mars 2011

Av maria - 31 mars 2011 21:39

saknar dig såååååå:(

Av maria - 31 mars 2011 21:32

Av maria - 31 mars 2011 21:21

Av maria - 31 mars 2011 21:16

det har gått över ett år sedan :( snart är det ett år å en månad å jag kan fort inte fatta att det är sant :( min sorg är sååå stor :( men jag ska kämpa för din skulle farmor... men jag saknar dig sååå;(

Av maria - 26 mars 2011 21:30

ett år sedan det var din begraving:(  saknar dig sååååå kan fort inte fatta att allt är sannt:(  livet är inte rättvisst :(  men alla minnen har jag kvar<3

Av maria - 10 mars 2011 17:15

missingyou:(<3

Av maria - 5 mars 2011 11:45

alla som läser deta ...

i dag är det ett år sedan allt hände :( ett år sedan min värld blev lite igen ett år sen jag misste den person i mitt liv som betyder såååå mycket :( mamma komm in kl 6 på morgon och sa vad som händ :( minn allt som det vore i går :(:( tänd fort ett ljus för dig :( satta ett foto vi ljust :( sen kl 7 komm ´pappa och hämnde oss ;( farmor ville inte tror att det var sant :( ville inte tror men när jag klev ut er bilen fattade jag allt var tyst det var som ett täken på att du hade lämmat oss ;(

när vi komm in låg du du bara så frid fullt :( saknar dig såååå farmor :(  pussa dig en sista gång men orakde inte vara inne allt för länge gick ut och det känndes som om jag skulle falla i hopp ville bara bort :( farmor jag saknar dig såååå:( vi vara kvar i ca 4 timmar sen åkte vi hem.. mina vänner komm och trösta mig ... sen gick jag till kyrckan tände ljus och bara satt där och tänkte på alla våra under bara minnen <3 farmor ett år sedan ..... ett år av STOR SAKNAD<3:(

Av maria - 5 mars 2011 10:45




 i dag är det år sedan du lämmnade osss :( i stor sorg :( tiden har gått såååå fort :(

under bara farmor jag saknar dig såååååå

ska tända ljus för dig i dag i kyckran :( vila i frid under bara farmor :( saknar dig mer en allt :(

önskar du vore hära hoss mig nu:(



              



                                                                   

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards