minneavenängel

Alla inlägg under juli 2010

Av maria - 31 juli 2010 21:49

        

Av maria - 31 juli 2010 21:46

farmor jag saknar dig sååå :(

även om jag ler så bär jag en sorg ingen annan kan se :( bara jag

allt känns så tomt :/ önskar du vara hära:/ livet är inte lätt som man kan tror i bland :(   SAKNAR DIG SÅÅÅ:( min ängel Älskar dig <3

Av maria - 26 juli 2010 00:19

varje natt ser jag en ängelsom flygger om kring

den e vid min sida varje dag i mitt liv

den låter mig aldrig vara själv

ängel är så vackar å ger mig kärlek till 100%

jag älskar min ängel så för ängel är min farmor<3






vaför hände det ?

frågar gång på gång men inget svar

du var ju under bar?

du min lilla vackra ängel min lila söta farmor

du var mitt hjärta mitt hjärta är ditt jag bär alla minnen vi har tsm

kommer aldrig glömma alla våra dagar vid hade:(

det dagar som var onda det dagar som var goda

älskar dig såååå:(



minne jag har är båda vackre o jobbiga

minn att första gången jag såg dig när du komm hit fårn Grekland gå upp öfr baken å :(:'( det fick att bara vilja gråta å bara försvinna :( sen gick ¨året :( å när du ba låg där å inte sa nåttt :( eller när du var på det dära sjukhemmet `:( orkade inte vågade inte säga såå mycket farmor jag älskar dig sååå   hoppas du vet det:(

Av maria - 26 juli 2010 00:07

Av maria - 25 juli 2010 23:59

kommntara gärna min blogg :( eller fråga nått om du villl min farmo var allt för mig å jag saknar henne såååå mycket att jag har ont :(<3 ÄLSKAR HENNE MEST AV ALLT !!!!!!!!!!

Av maria - 25 juli 2010 23:54

god nattt   min älskade ängel älskar dig :(<333333333

Av maria - 25 juli 2010 23:50

du var mit allt

du var allt jag ville ha

ijag önskar jag hade krafter så kag kunnde bota dig jag önska jag kunnde fixat allt :( men allt  gick för fort :( ösnak jag hade dig här nu farmor :( livet e svårt utan dig :(:( älskar diggggggg

Av maria - 25 juli 2010 23:26

&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards