minneavenängel

Alla inlägg under augusti 2010

Av maria - 31 augusti 2010 23:57

    JAG KOMMER ATT ALLTID ATT ÄLSKA DIG!!!!!!

Av maria - 31 augusti 2010 23:51

  jag känner mig som ängel på bilden

helt ensam i ett mörskt rum där igen hör mig där igen ser mig

där allt e tyst å en ensamhet :(

där allt e svart  farmor jag saknar dig såå

orkar inte :(


   jag önska jag kunnde ha varit din ängel då du var sjuk önska jag hade krafter att skydda dig från alt ont önska jag kunnde vaka över dig ösnka jag kunnde ha varit med dig :(

min under bara vackra ängel jag älskar dig farmor!!!du är min änglafarmor!

Av maria - 31 augusti 2010 23:42

  





JAG <3 FARMOR

DET ÄR en självklarhet

farmor jag vet inte hur jag ska leva uta dig :(

du var sååå mycket för mig du gav allt man kunnde önska sig :(

du gav den rättta kärleken ett barn vill ha

du var såååå under bara  å jag e såå tacksamma att du är min farmor

å jag tackar gud för att jag fick dig som farmor men för mig e du min farmor nu å för alltid :( min under bara farmor jag saknar dig såååå:(

kan inte fatta en i dag att det e sant :(   jag älskar dig :( så mycket :(

Av maria - 31 augusti 2010 23:38

just nu finner jag inga ord:(  tankar kommer i mitt hvud å min tår vil falla men kommer inte nerd :( har en stro klup i halsen :( :(:'( vf vfvf :(  saknar dig:(

Av maria - 31 augusti 2010 23:24

farmor :( om ca en halv timme skulle du bli 76år :( (U)  älskar dig jätte mycket min under bara farmor :(

Av maria - 31 augusti 2010 00:04

min under barafarmor jag saknar dig så:( vill bara att vi ska ses igen :( 

ÄLSKAR DIG

:(

Av maria - 30 augusti 2010 23:17

   I missing you sooooooo<3

Av maria - 30 augusti 2010 23:14

          






            

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards