minneavenängel

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av maria - 6 augusti 2010 14:52

                 ego sagapo   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

Av maria - 6 augusti 2010 13:06

  











            



                                    ÄLSKAR DIG

             



                                          4



                             EVERY








       

                









  



                         

Av maria - 6 augusti 2010 13:00

  mitt hjärta kommer alltid att slå för dig ovasätt vart du än är så kommer mitt hjärta att slå för dig vare sek o min å timme i mitt liv å varje dag .... jag vill bara träffa dig igen ?:( säg allt jag ine fick säga :(:(

Av maria - 6 augusti 2010 12:55

hur ska kunnde bevissa att jag älskar dig ? hur skajag ?? säg mig :???

jag önska jag kunnde sto på våran jord å skrika hur ditt namn å säga hur mycket jag älskar dig :( önska jag kunnde få ligga i din famn å gråta ut allt jag känner som när man var lite `? för blir det inte lätte när man blir äldre ?:( vaför blir det svåare ??:( jag önska jag kunnde svara på det :( men medan jag går å tänker så vill jag endå säga att jag älskar dig såååå mycket å att jag saknar dig farmor jag hoppas du fattar hur mycket jag gör det .. å alllt jag säger är sant :/(

Av maria - 6 augusti 2010 12:53

för varje dag som går så saknar dig mera å mera:( det känns som jag har en stor klup i magen som inte vill bort :( :( saknaden går inte att beskriva med ord :( om jag endå kunnde göra allt för att du skulle kunna komma hit igen skulle jag göra det :( jag saknar dig :( skit mycket :(

Av maria - 6 augusti 2010 00:17

farmor god natt min under bara ängel  ska sova nu <3 men vi hörs i morgon ? okej .... älskar dig jätte mycket min älskde farmor<3

Av maria - 6 augusti 2010 00:11

ska sova ? men kan inte läser bloggen på allt jag har skrivit :( å alla minnerna bara faller på plats :( orkar inte ..... vet att du har det bra men jag hatar att jag vet att jag aldrig mera kommer få dig hära igen :( kommer vi ses igen ?? och om vi göra det kommer du att minnas mig ?:( snäll vill ha svar men ajg vet igen kan svara på det :( eller e du med mig nu??:(  du finns i mitt hjräta min under bara farmor nej ! du e mitt hjärta

Av maria - 6 augusti 2010 00:10

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards