minneavenängel

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av maria - 23 augusti 2010 23:41

god natt min under bara älskade farmor !!!!!!!!1 jag älskar dig sjukt mycket även om du är en vacker ängel där upp i himelen så älskar dig farmor du kommer alltid att vara min farmor !!!!!!!!!!









   <3

 

 

 

 

äkta kärlek <3 love youuuuuu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sov i ro 5/3-10:(  

Av maria - 23 augusti 2010 23:37

saknar dig såååå min under bara farmor du var världen bästa farmor å det kommer du alltid att vara  ego sagapo poli !!!!!

Av maria - 23 augusti 2010 22:55




jag saknar dig såååå:(

allt jag har kvar e minnen av dig :(

jag minns första gågen jag såg dig le mig minnns sita gången jag såg dig le :( önska jag hade skat att jag älskar dig det finns saker som påminner om dig det finns låtar jag inte vill höra .... kan inte fatta att du e borda men jag vill minnas allt vi har gjort ! love youuu

Av maria - 23 augusti 2010 22:45

du är min lyssande stjärna dag ¨natt !!!!!!!!!

Av maria - 23 augusti 2010 20:00

jag saknar dig såååå mycket min under bara farmor !<3

Av maria - 23 augusti 2010 00:34

god natt min under bara farmor so i ro------- hälsa farfar å morfar ....... älskar er ....... 

Av maria - 23 augusti 2010 00:18





  




farmor ....

jag vet inte vart jag ska börjar nån stanns det finns såå mycket jag vill säga dig

du är min ängel min vackaraängel när du fanns här på jorden var du redan en ängel du var sååå vacker å det ledande  vissade kärlek

din kramar gav mig värme i hela kroppen dina ögen glidrade av kärlek

din röst var såå speciel hela du var det farmor jag älskar dg såååå å jag saknar dig sååå mycket men om jag skulle skriva jag älskar dig flera gångenr skulle det inte få plats jag älskar dig sååå mycket  å jag saknar dig såååå mycket jag önskar du var hära hos mig så jag kunnde få viska i ditt öra hur mycket jag älskar dig sen få se det le igen




Av maria - 23 augusti 2010 00:12

















                




MISSING YOU


EGO SAGAPO POLII !!!!!!!!!!



LOVE YOU



TI AMO

TE AMO

älskar dig


Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards