minneavenängel

Alla inlägg under december 2011

Av maria - 25 december 2011 23:22

god jul älskade farmor <3 saknar dig sååååå :/  <3 snart är det nästan 2år sedan du lämmnade oss :( tiden går sååå fort :(:(        vila i frid<3

Av maria - 21 december 2011 22:37

      min min farmor vi ses snart igen<3


                     love   you


älskar dig   


                            sagapo

Av maria - 21 december 2011 22:10

     



    VILA I FRID





                 

 
Av maria - 21 december 2011 22:03

    jag tror inget förstår mig !

det känns så ifalla .....tid läker alla sår ? nej !   och det kommer försår snart  hör man ,,,,,

men nej ! det har gått snart 2 år ! och jag strak minnen kvar !!!!  farmor jag kan inte sluta gråta :( varje gång jag skriver i bloggen vill jag börja gråta ....   saknar dig såååå ...... jag vet att du har det bra nu och att är frisk <3 :( men saknade är sååå stor :(

Av maria - 21 december 2011 20:54




en tår efter en annan falla ned på min kind  .. jag saknar dig sååå :(
kan fort inte fatta att det sant :( farmor jag saknar digggggg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
varje gång jag skriver får jag ont i mitt hjärta å bilder av dig :( jag saknar dig sååååååå
inget inget är som för .... för den del av mig saknas :(  farmor kommmm hem :(

  

<3

Av maria - 21 december 2011 20:44

bilden är på mig <

bilden är på mig


jag sitter i  mn ensamhet och fallar en massa tårar ...

minnen av dig är skarppa ju mer jag försöker le ju mer gråter jag ...
jag sätter på radion för glömm men då spelar den en fin låt som får mig att minnas
jag tittar på ett album men en bild på dig komm och jag fallar tårar ...
jag vill ringa dig men jag vet att det inte går ...jag vil gå till din grav men min fot står kvar ...vad än jag gör finns du mina tankar....   älskade farmor jag älskar dig


<3

Av maria - 19 december 2011 22:04

Hej  ! farmor <3 jag saknar dig så<3:( nu har vi fåt snöööö<3 som jag hoppas finns til jul<3 jag önska du kunnde varit med :( detta blir andra julen utan dig :( <3 men jag vet att du har fin jul med farfar <3 hälsa <3 äslkar dig <3

Av maria - 16 december 2011 22:54

jag minns när jag va liten att jag gick lucia tåg för dig <3 jag å några av dina barnbarn <3 heee <3  söta älskade farmor jag vet att du har det bra nu ... men jag saknar dig såå<3 sen den dagen du lämmnde vår jord har det varit helt tomt utan dig :( <3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards