minneavenängel

Alla inlägg under januari 2011

Av maria - 31 januari 2011 23:29

min älskade farmor du var allt för och mycket mera ;( jag saknar dig för varje dag som går och mitt hjärta är inte helt utan dig :( igen ser mina tårar jag fallar för dig ;( igen förstår mig ,.... igen hör mig igen ser mig .... du var sååå under bara på alla sätt :( det finns inget ont i dig ;/ SAKNAR DIG!

Av maria - 30 januari 2011 17:30

farmor :( saknar dig så:(:'(

Av maria - 29 januari 2011 12:45











''''''''




























Av maria - 25 januari 2011 16:16

<3

Av maria - 22 januari 2011 18:34

Av maria - 22 januari 2011 18:28

det har snart gått ett helt år sen du lämmnade oss :( kan än i dag fatta att det e sant :( mitt år utan dig har varit  helt sjukt ;( har mått sååå dåligt kan knappt äta lika mycket får mag ont då å då:(  orkar inte lixom :( när jag bråkar me nån börjar jag gråta :( e såå kännlig farmor :( du var allt för .... kan inte klara mig utan dig ;( önskar du var hära om jag fick en önsking skulle det vara att få träffa dig :( jag önska det fanns en telefon där upp så jag kunnde ringa dig å få höra din röst :( önska jag bara kunnde få några minuter med dig bara få höra din röst engång till:(






Av maria - 7 januari 2011 15:02

                  

Av maria - 5 januari 2011 14:45

 i dag är det 10 månader sedan du lämmnade oss :( min älskade farmor jag saknar dig sååå mycket :/ orkar inte  för saknade är sååå stor vill inte fatta än i dag att det är sant ... allt jag har kvar är minnen å bilder  under alla tider vi tsm kan jag bara minns bra minnen men när du blev sjuk så blev det bara som jorden vänds upp å nerd .... min älskade farmor jag saknar dig <3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards