minneavenängel

Alla inlägg under mars 2010

Av maria - 29 mars 2010 17:00

                  du var världens bästa farmor :(  även om du är en ängel nu så är du min ängla farmor min under bara ängla farmor det kommer du alltid att vara vad en folk säger så kommer du vara det bry mig inte vad det säger ! jag älskar dig min ängla farmor du var som en gudinna å du var älskad av man kunnde aldig hat dig farmor aldrig har jag gjort det å kommer aldrig att göra det. Det går inteatt beskriva hur mycket jag älskar henne  önska jag kunnde vara oss henne nu bara för en hel dag det skulle räka vill säga att jag älskar henne mest av allt på denna jord min under bara farmor vi ses i Nagiala sen ska vi du jag farfar och morfar flygga med våra vingar till nagelima<3!!!! sov i ro min under bara gudinna

Av maria - 29 mars 2010 16:55

                jag minns den alldra sista gången jag såg dig :(

                du sa inget du log bara dära :( man såg hur dåligt du mådde då önska man bara du skulle slippa lida :( varje dag nu önskar jag att jag kunnde ha tagit bort det onda i från dig men jag vet att det inte går :( bara jag nu kunnde ha haft vingar å kommit till dig sakt att du beytder så mycket för mig du är min största skatt jag har farmor du är sååå under bara du är himlens vackraste gudinna<3 älskar dig min under bara farmor :(<333333333

Av maria - 27 mars 2010 23:23

                           FARMOR  JAG VET INTE VART JAG SKA BÖRJA

MEN DET FINNS SÅ MYCKET JAG VILL SÄGA DIG :( JAG SAKNAR DIG SÅÅÅ MYCKET ATT JAG HAR ONT :/ KAN INTE FATTA EN I DAG ATT DET E SANT DU VAR SOM EN GUDINNA GUD INTE GUD LEVA UTAN  NU HAR PARADIST DEN VACKRATSTE GUDINNA  ALLA VÅRA MINNE FAMOR KOMMER JAG ALDRIG ATT GLÖMMA UTAN DOM HAR JAG BEVART DITT VIDEN INTE NÅR FAMRO JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅ MYCKET DU KOMMER ALLITID ATT VARA MIN FARMOR FÖR VI KOMMER SES IGEN <3 MIN UNDER BARA BÄSTA FARMOR JAG ÄLSKAR DIG GRYMT MYCKET DEN 5/3 FLÖG EN ÄNGEL FÖRBI MEN HON LÄMMNDE JORDEN MED SITT UNDER BARA LEENADE  SOM VI ALLA KAN SE OCH MINNAS FARMOR DU E ALLT FÖR MIG VI SES SNART IGEN VÄNTA PÅ MIG<3!!

Av maria - 27 mars 2010 23:13

Av maria - 27 mars 2010 17:27

    

Av maria - 27 mars 2010 15:06

Av maria - 27 mars 2010 14:37

Av maria - 27 mars 2010 01:09

okej  jag skriver bloggen för att min farmor var världen bästa !!!!!!!!!!!!! 

 du vet inte vad du har fören du har förlårat det!!!!!!!!!!!! tänkt på vad ni säger innan ni säger nått!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards