minneavenängel

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av maria - 16 mars 2010 22:45





              jag vet att jag inte är ett barn längre men änu inte en kvinna

               men nu ska jag förska leva utan min farmor på jorden

                av alla minnen vi har kommer jag gömma långt inne  i mitt

               hjärta så att ingen kan hitta dom ingen ska hitta dom

                jag lovar att jag ska bevar ditt namn och din plats i mitt

                hjärtas innre rum dit ingen annan kan koma mera än jag

                nu så sjuger änglarna ditt namn pch stjärnora lysser ditt namn

                 hur ska jag kunna leva utan en sån under bara person som dig ?

                 vet ej hur jag ska kunna klara allt det hära :(

                 nu har du gått geom dörren till paradiset där inget ont kan hända

                  dig .Jag önska bara jag kunnde har gjort nått men änglara vill ha 

dig där upp där du mår bra ,,det är stor hål i mitt hjärta

och jag vet till 1000000% att jag saknar dig och älskar dig till 100000% och mycket mera   fattar intet hur jag ska förklara min kärlek till dig å hur mycket jag

saknar dig ... jag önska du kunnde se dig kag skriver till dig nu

önska du kunnde komma tillbaka :( till mig :(

men farmor jag vill tack dig för att du har funnits här för mig

och hjälpt mig att gå geom mitt liv

jag vill tacka dig för att du är min farmor

du kommer allid att vara min farmor det spela ingen roll vad folk säger

du kommer allitid vara min under bara farmor

som jag älskar mera än vad man kan räkan till mera än som många männsikor vi är i världen ... vill bara leta efter dig där upp för en dag å säga hur mycket jag älskar dig ge dig en sista kram och en sista puss höra ditt sissta under bara skratt se ditt under bara leande :( men allt  detta finns kvar i mitt hjärta

och alla minnn finns i min hjärna å mitt hjärta

det har en speclil plats där igen kan ta dom ifrån oss

min under bara farmor jag saknar dig

du komm till min värld som som världens bästa farmor

och det har du varit hela tiden <3

men varje natt tänderjag ett ljus för dig å låter det brinna tills jag ska sova

vill att det ska brinna för evikgt

men i mitt hjärtahar jag tänd ett lite ljus som jag aldrig kommer släka

farmor jag vet att du har det bra nu hoss farfar<3 önska jag kunnde se dig le

nu igen kunna se hur glad du e <3 å farmo önska jag kunnde säga

att du är som välden för mig

utan dig är det som att vi inte skulle ha sol

å att vi inte skulle höra fåglar kvittran en sommar dag

eller hilmelns alla stjärnor

hur skulle allt se ut då?

tomt va?

det e så jag känner nu utan dig :(

kommer aldig släppa dig

saknar dig sååå du ärvar sååå under bara farmor

du är alliit min under bara farmor igen kan ändra på det

det kan jag lova dig du är mitt allt

vila i frid 5/3:(:'(




    









     


 SAKNAR DIG       VILA I FRID  





SAGAPO





Av maria - 16 mars 2010 22:01

att  missta nån man älskar är det mest svårtaste som finns det finns nång inget svåvarer ,,, om man mister nån i familjen/släkten är det såå svårt även om persoen inte kanse ståg dig såå nära är den denå din pappa,mamma,mormor,  men om du ståg person nära som jag gjorde med min farmor när jag var lite var hon och farfar barnvakt å mig varje dag från söndag kväll till  fredagkväll varje dag var det med mig å såg till att jag mådde bra . även när min farmo bodde i Grekland ringde hon allid å frpga hur vi mådde å sa grattis när fyllde år men den dag jag fick reda på att hon var sjuk var som ett slag måt hjärta föll en massa tårar men i ett års kamp  var hon är och när hon sedan komm till Sverige i slutet av aug skulle gå nerd å möta henne å min faster såg jag henn :( hon orkde inte nästa gÅ:( det var såååååååå jobbigt å jag fick sååå ont av att se henne varje natt bad jag att hon skulle bri frisk hon var med på min 18års det var jag sååå glad över  men sen fick reda på att läkaren inte kunnde göra nått mera å då braste jag ut i gråt och grät i felera timmar det var såå jobbigt :( men nu i mars den 5/3 gick min nunder bara farmor bort kl 6:00 kom mamma in och sa vad som hade hänt mamma grät å sensa hon det jag inte ville höra ... när jag fick höra det skek jag först kaste i väg en av mina kuddar å börjde gråta gärt och krama om mamma sen komm min lille syster in å då gät vi alla :( sen tog jag upp ett av min kramdjur jag har haft sedan jag var liten kram om den å höll om den :(   vill inte fatta det var sant ville inte tor under vf vfvf :(   senda gick när till mina kussiner från min pappas sida men det var bara mamma hemma å en kill kussin som var hemma en annan sov hos en kompis å min tjej kussin som hoss sin pappa/min pappas bro vi grät lite till igen då:(  orkde knapp prata eller höra nått :( sedan komm pappa å hämta oss och vi åkte dit:( guddddd sååååå jobbigt det var att se henne dära man skulle  kunna tor att hon log dära å sov såå fint att hon skulle snart vakna upp  men det hände inte :( sen inna vi skulle gå gick farm å gav henne en puss :(:'(:*( då kom torar orkde knapp att andas :(     orkar inget just fattar inget :(   :/ saknar hennne såååå mycket att jag kan göra vad som hälst för att få se henne igen min under bara älskade farmor<3






SAGAPO<3333

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 











Av maria - 16 mars 2010 21:41

Diktter:

 

 

 

om jag fick önska mig vad jag vill

vet jag vad jag skule önska mig

jag skulle önska mig att du komm tillbaka

det e såå svårt att fatta att du är där upp nu

där upp dära alla änglar är

du var såå under bara farmor

livet här nerd på jorden nu är inte lika bra som det var

när du var här nerd det var som du var den som

fick mig att se på livet

farmor jag älskar dig sååå mycket har aldig hatat dig

kommer aldig att hata dig

förlåt om jag inte komm ofta å hälsa på men

kunnde inte se dig såå sjuk som du var :(

allt deta är oftabart

men alla känns endå såå skönt nu

nu vet jag att du har det bra där uoo

fri från allt det onda

farmor du är en vacker ängel nu som vakar fint över

vårna jord .....

farmor vi ses snart igen

men en ska farmor hälsa farfar och morfar

lova mig en sak ?

att det är ni som kommer och hämtar mig?

vi ses snart igen min under bara farmor

 

 

 

VIA I FRID<3

 

 

 

 

utan dig nu ser jag mörker

utan dig fryser jag

utan dig orkar jag inte le

utan dig vill jag inte gå vindere på min väg

men jag ska lova dig farmor att jag ska förska

min under bara farmor <3 miss you:(

Av maria - 16 mars 2010 21:35

Av maria - 16 mars 2010 21:27

ängel  ...

du en del av mitt liv

den del som fick mig att våga saker

och att le du fick mig att kunna vandra på vägen utan att ge upp

men nu  vågar jag inte saker står fast på den plats där du lämmnade mig jag saknar dig mer en nånsin min under bara farmor vet inte hur jag ska förklara min kärlek till dig :(






  

Av maria - 16 mars 2010 19:50

              




                                          










Av maria - 16 mars 2010 19:40

             nu börjar det känns lite lättare har kunnat äta å varit i skolan . men saknade e såå stor såå fort man tar upp det vill man bara gråta :(  men man håll i sig :( å gråtter inomsig istället alla minnerna det e dom som får mig att le  å tänka att hon min farmor har det bra nu hon har hamnat på en under bara plats där hon aldrig mera kommer bli sjuk:) det e det som får jag att vara glad sen alla minnerna å saknde gör mig även ledsen men jag vet eller jag tro vi kommer ses sen igen å då kan vi leva med varndra för evigt min under bara farmor jag saknar diggg sååååååå<333333333333333



















Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards