minneavenängel

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av maria - 14 mars 2010 23:57

hej alla i dag var jag hos pappa ..... för att hälsa på och ducha för att vi inte hade varm vatten ... okej ni under kanse vaför jag skriver just det hära...jo för att för att farmor bodde ju oss pappa innan p¨sjukhuset ;( för då hade hon ramlat i bad rumet sen hamnade hon på ett sjukhus senpå ett hem för att bli bättre i bent typ sen blev hon ju jätte sjuk:( men okej nu ska jag komma till saken när jag stog inne i badrumet sååå titta jag mig i speglen och då rasde lampan ovanför mig från ingen stanns blev skit rädd :S vad fan:S sen skrämde pappa upp mig att det kanse var farmor :S tor ni p¨sånt :(  e mycket rädd just nu eller rädd å rädd :S:(

men asså det som har hänt e jäätte svårt :(  kommntera gärna.....

Av maria - 14 mars 2010 23:53

                                               

Av maria - 14 mars 2010 02:16

god nat min under bara farmor hälsa där upp nu<3 miss you sooooo









        

Av maria - 14 mars 2010 01:57











farmor!!!!!!!!!!!!

lysna jag hoppas du vet hur mycket jag älsar dig ville göra allt för att få dig frisk ba till gud att du skulle bli frisk du var mitt allt utan dig är det inget som är som det brukade farmor komm tillbaka:'( jag bhöver dig hära nu på min lilla jord rengar det :(  vill bara hålla om dig och ge dig alla min kärlek farmor du kommer alltid vara min farmo ingen kommer ta din plats alla minn förbli i mitt hjära du är den bästa farmor lovar dig du var min sol som lyste upp min jord det enda jag vill att du ska vara glad nu <3



ÄLSKAR DIGGGGGGGGGG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MISSSSS YOU
















Av maria - 14 mars 2010 01:50

                   





sagapo          love you   älskar dig <3







farmor mitt allt min idol min kärlek

Av maria - 14 mars 2010 01:43





































farmor:( saknar diggg såååå mycket  alla låtar påminner mig om dig farmor vart du än är sååå kommer jag älska dig å du kommer allid vara min farmor det finns ingen som kan ta din plats i från dig igen igen du var min sol du var mitt allt :( du gjorde mig glad du fick mig att leee minns allt :( vill bara ha dig tillbaka å säga her mycket jag ÄLSKAR DIG   egp s`agapo poli <33333333333  min under bara farmor vila i frid såå ses vi snart

Av maria - 14 mars 2010 01:38

      sendan du lämmna mig har jag blivt rädd att kliva på dena jord alla dessa frågor raser i mitt huvud vf vf det hände dig :(   men komer aldrig få svar på det :( allt känns sååå jobbigt just nu;/ men nu  kan jag äta ifalla :P så det e ju bra men kan inte leva utan dig det går inte :*( orkar inte :( farmor vet att du finns nära mig :(   tänder ljus varje kväll för dig farmor du är mitt allt :( komm tillbaka :(

Av maria - 14 mars 2010 01:31

hej.. orkade inte skirva i dag eller i går :P eller hur det blir :( ajja saknar min farmor jätte mycket tänker på henne hela tiden å är sååå kännlig måt allt just nu:/ men det e tur att jag har vänner runt omkirng mig som bry siiig som mig tack för att ni finns :D






här kommer en låt till min farmor<3

 









Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards