minneavenängel

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av maria - 8 mars 2010 23:50

farmor tänder ett ljus i mitt hjärta och kommer aldrig att blåsa ut det ljust

farmor du är min idol älskar diggggg  såå högt på dena jord<3

Av maria - 8 mars 2010 23:44

        

Av maria - 8 mars 2010 23:32

   farmor varje natt tänder jag ett ljus å låter det brinna tills jag ska sova vill tända ett ljus å låta det brinna för evigt :/ allt känns såååå tomt nu utan dig :( kan inte fatta att det e snat att jag aldrig nu pålänge kommer få känna dina armar runt om mig höra din röst:( men just nu hör jag din röst i mitt huvud hör ditt skratt :( allt finns kvar sååå väll:( min älskade farmor jag älskar dig såååå mycket








Av maria - 8 mars 2010 20:13

fattar inte vf det ska vara sååå svårt :'( tänker hela tiden på alla våra minnen vi hade tillsammans :(  även om det  sista perioden var jobbig såå var jag endå glad att träffa dig :(  sista dagen jag såg dig var ju på sjulhuset på onsdagen  önskade då att du skulle bara vaknpa upp och bli frisk :( men sen på tor orkade jag inte åka dit igen :( sen hände det jag inte ville skulle hända :( du lämmnade mig :( men farmor var inte rädd :(  du mår bra nu du är frisk från allt det onda :) det är det som är såå bra :( men jag saknar dig såå mycket det gör vi alla :(<3 det ska du veta     

:(

Av maria - 8 mars 2010 20:04

   







SAKNADE E SÅÅÅÅ STOR:'(  

Av maria - 8 mars 2010 11:05

orkar snart inte mer :( just nu känns allt så svårt :( vf gör det ?? det känns om nån huger med en kniv i mitt hjärta :( asså sitter hemma nu för jag nte orkade skolan:( skulle inte klara av allla frågor just i dag :( fan fan livet känns så jobbigt nu när en viktig person i dit liv försvinner från dig :( men även om hon inte finns vid mig nu:( så vet jag att hon endå är med mig vart jag än går <3 farmor jag älskar dig sååå mycket jag hoppas du vet :( annas vet jag inte vad jag ska göra :( farmor min älskade under bara farmor vi ses igen :(<3






  

:(

Av maria - 8 mars 2010 07:47

kunnde inte sova i natt :( vet ej när jag sommna men det var kanse vid halv 3 eller 3 skulle vakna sen vid kvart över 7 :( eller jag blev väckt då:( har mycket tankar i mitt huvud å alla minnerna kommer :( har igen mat lust det känns som att inget smaker som det borde :( fattar inte hur jag ska klara mgi:( hon var mitt allt :( eller hon är mitt allt nu me :( min farmor kommer alltid att vara det :(  men hon var även en mormor :(  men jag kan ju bara skriva hur hon var som minn under bara farmor :( gud vad jag saknar henne :(:'(

Av maria - 8 mars 2010 01:03









































Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards