minneavenängel

Alla inlägg under juni 2010

Av maria - 29 juni 2010 16:56

farmor jag saknar dig för varje andetag jag tar :( önska du va hära:( saknar digkramar ditt ledande :( minnen som var i sluet är svårat att sudda ut :( snart är det 4 månader sen du lämmna oss :( 5/3;/ det värsta dagen i mitt liv :( ush :( saknar dig .....

Av maria - 27 juni 2010 02:13

god natt min under bara farmor<33333

du kommer ALLTID ATT VARA MIN FARMOR<3 älskar dig mest<3

Av maria - 27 juni 2010 02:04

&hl=sv_SE&fs=1&">  &hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">








jag fick inte den sista pussen av dig :(

gud tog i väg min kärlek från mig jag vill känna dig kramar igen :(

jag saknar dig kärlek så mycket :(och jag inte forsätta leva så hära :(

jag bhöever dig hära hos mig. vaför kunnde han bara ta i väg dig så dära :(

det är svårt att säga nu att säga till dig att jag älskar dig

eftersom jag stor vid din grav :'( och lägger en ros

och jag vet att jag inte kommer höra din röst igen tills vi möts :(.*(

vaför lämmnde du mig :( kunnde du inte varit hära med oss :( vi älskarju dig ::(

förlåt farmor om jag inte vissade allt :( men var rädd :( förlåt :( älskar dig _(

Av maria - 27 juni 2010 01:56

Av maria - 27 juni 2010 01:44

jag kan inte sova kan inte andas kan inte äta ..... allt känns så  tomt utan dig :( minns första veckan åt inget somman sent varje natt :( vf känns inget som för?:( vf är det såå svårt att släppa taget :( livet är svårt utan dig :( det är inte lätt att släppa taget på den man älskar sååå :( farmor farmor min vackra under bara farmor nu är du en ängel  med vingar som flygger omkring nu vet jag att du mår bra ! hälsa farfar å morfar :( saknar det sååå :( men var sååå liten när det gick bort :( farmor du var med i hela 18 år :( saknar dig som fan :(  ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID<3 / DITT BARNBARN MARIA<3

Av maria - 27 juni 2010 01:38

               misssing you :(

vf ska livet vara så hära?

vf ska man inte få ha kvar det man älskar mest av allt :(

vf har man inte svar på alla dessa frågor :(

farmor vf vfvf en i dag är det svårt att fatta att du har lämmat värld :( allt gick såå svårt i slutet :( :'(  SAKNAR DIG ...

Av maria - 27 juni 2010 01:37

      

Av maria - 27 juni 2010 01:35

SAKNADE ÄR SÅÅÅ STOR FARMOR :( det¨är såå svårt utan dig :( önska du vara hära nu saknar dina kramar :( saknar dig pussar saknar din röst saknar ditt ledande :(  äslar dig mest av allt :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards