minneavenängel

Alla inlägg under juni 2011

Av maria - 29 juni 2011 18:25

älskade farmor jag sknar dig sååå  mycket :(

det var för 4 dagar typ jag värkligen inte sova :( jag tänkte på dig hela tiden

mina tårar bara rann nerd :( ¨jag önska du vara hära det sa ba stopp i hjärna å jag kunnde inte suta gråta :(  jag sknar dig sååå mycket :( hoppas du vet farmor :(  jag älskar dig obeskrivligt mycket :/  snälla farmor kom hem:( det är den strösta önskan jag har just nu att få se dig igen :(  eller bara få höra din röst :( ibland drömmer jag att jag är med dig :(  men du ska veta att du alltid kommer vara världens bästa farmor !  sagapo poli  älskar dig jätte mycket<3        

Av maria - 22 juni 2011 23:55










VILA I FRID <3
















:(

Av maria - 22 juni 2011 23:50

     Älskade farmor jag saknar dig sååå mycket :(

      om jag hören fin låt kommer minnerna upp

      ser jag bilder på dig vi jag brista ut i gråt

     men jag håller det för mig själv 

     snälla farmr kom hem igen :(   vi saknar dig så:(

    våran lilla ängel vi älskar dig <3





         

Av maria - 18 juni 2011 23:47

 
Av maria - 18 juni 2011 23:15

                







     Vilia i frid under bara farmor















           








:(

Av maria - 14 juni 2011 22:05


















             




VILA I FRIDA FINNNNASTE FARMOR<3 SAKNAR DIG SÅÅÅ:(




Av maria - 14 juni 2011 16:37

                        jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig

                        varför ska det vara så svårt :(

                              mitt hjärta saknar dig

                                Älskade farmor jag saknar dig sååååå:(

                         

                                               Älskar dig<3  







vi ses snart igen farmor

                                                  
                                     vial i frid<3







           











Av maria - 14 juni 2011 16:35




                       misssing you:(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards