minneavenängel

Alla inlägg den 12 mars 2010

:(

Av maria - 12 mars 2010 10:44

det känns sååå svårt att acceptra detta :(  mitt liv kommer inte vara so för:'(  det gör såååå ont i mitt hjärta :'( att jag inte orkar att tänka är sååå kännslig nu :(

kommer allitid att älska dig farmor alla minn vi har det tar jag med mig livet ut :( farmor förlåt om jag bar gråter hela tiden nu :( men jag saknar dig mer än allt på denna jord du kan inte fata hur mycket jag älskar dig farmor du är mitt allt mina andetag  hör din röst i mitt huvud känner dina kramr  känner din lukt allt finns kvar inom mig finns kvar ...farmor hoppas du har det bra nu vet att du mår bra nu som du gjorde för läge sen :( vill bara träffa dig igen snälla komm tillbaka allt känns som en dröm:(   kommer allitd att älska dig vart du än är min udner bara farmor<3333333333333333

Av maria - 12 mars 2010 10:35

 

jag älskar min farmor

hon är mitt allt <3


  

Av maria - 12 mars 2010 10:30

                    saknar diggg farmor ÄLSKAR DIGGGG













       

Av maria - 12 mars 2010 10:30

                    saknar diggg farmor ÄLSKAR DIGGGG













       

Av maria - 12 mars 2010 10:27

      

  
  

:*(

Av maria - 12 mars 2010 09:41

hej farmor och alla läsare :/ i dag vaknade jag med huvdvärk :( orkarde inte gå till skolan men mamma tvinga mej så ska dra vid halv 12 :S haha ajja det ska typ endå bara vara nån dans :P kul va+?? aja nång med det i dag är det en vecka sen och jag orkar inget !11 fan livet  är såååå jobbigt nu:( att förlåra nån man älskar sååååå mycket gör sååå ont och det tar en tid att acceptera att det har häänt :( ibland är jag sååå rädd att göra saker som jag vill göra just nu:*( saknade är stor :(:( vill bara att du ska komma tillbaka :( till mig .(




ÄLSAR DIG FARMOR :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards