minneavenängel

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av maria - 9 mars 2010 23:24

Av maria - 9 mars 2010 23:19

                            hej farmor"!!!!!!!

har gjort den blogg åt dig :( där jag skriver alla minnerna vi hade tilsammans :( det stitter sååå strakt i mitt hjärta och dom kommer adlrig att försvinna lovar dig det :( alla bilder får mig att falla tårar :( jag  hoppas du vet att jag ÄLSKAR DIG SÅÅÅ MYCKET farmor <3   lova mig att vi ses sen i Nagiala :(   vänta dära på mig<3









:(

Av maria - 9 mars 2010 23:14

                

Av maria - 9 mars 2010 21:35

det känns som jag inte orkar inte mera :(mår inte bra mår illa känner mig inte bra alls :( e trött :( har igen mat lust :( vad ska göra ?? försker samala allt men vet att det kommer ta sin tid :( var och prata i dag ju med kuraton i skolan det känndes skön att få prata ut med nån annan hon gav mig råd och sa vad som kan hända av det hon sa stämmde på mig ingen mat lust trött hängig å blir lätt sur  just nu :(  men jag måste fatta nu att det kommer ta sin tid men känns som jag är rädd att gå vidare orkar inte :( när jag skrattar med mina vänner undar jag vfjag skrattar :( men jag vet att farmor skulle bli gladre om jag var glad å inte lesen men farmor jag älskar dig sååå å kan inte fatta att det e sant än:( men vänta på mig nu  i nagiala :(

:(

Av maria - 9 mars 2010 11:35

  farmor var mitt allt :(

Av maria - 9 mars 2010 07:58

                                     

 

     ego sagapo

 

 

 

 

 

 

      

Av maria - 9 mars 2010 07:43

        

Av maria - 9 mars 2010 07:38

nu har det gått änu en natt som har varit svår aTT sova själv klart  blir man väkt ::/ kanse har sovit 4 timmar :( allt är sååå svårt nu:( orkar inte tänka min farmor var mitt allt :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards