minneavenängel

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av maria - 11 mars 2010 23:27

                                       farmor!




farmor


ett liv utan dig  går inte att leva

ett liv  utan dig är som nära när solen inte lyser på våran jord

ett liv utan dig är som utan renget på jorden

ett liv utan dig är som  mörkar

ett liv utan dig går inte att leva

ett liv utan dig  finns igen värme

sakna digg såååå











    


                                                  






















Av maria - 11 mars 2010 23:06

kommer ALDRIG att glömma den dagen då mamma komm in å var ledsen kommer aldrig .... jag vill aldrig förstå att det e sant när mamma sa vad som hade hänt började jag bara att skriva ville inte tor att det var sant men föll bara en massa tårar :(:'(  sen när pappa komm och hämdae mig var det helt tyst i bilen inte som det brukar vara :(  när vi klev ur bilen kännde jag att det hade hänt :( :(   när jag komm in ville jag bara spola tillbaka tiden :( flera år  eller göra så du var frisk:( från allt den onda :*( min under bara farmor  jag saknar dig :( du kommer allid att var min farmor och den bästa ochså:( ÄLSKAR DIG MIN UNDER BARA FARMOR<3333333333333






VILA I FRID

Av maria - 11 mars 2010 22:57

är såååå himla kännslig nu måt allt typ:( orkar knapp äta än:(  äter mig med trötst av typ söt saker å sånt inte bra alls :(  .... allt känns sååå jobbigt just nu:( :( varje natt tänder jag ljus för min farmor :( som får stå och brinna tills jag ska sova :( min under bara farmor kan inte fatta att det e sant saknar dina under bara kramar som sa att du älskar än:( bara dina kramar sa det och dina blikar sa det me farmor älskar diggggg vi ses sen :(:(












       s´agapo<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  






Av maria - 11 mars 2010 22:50

                                 min under bara farmor saknar dig :(:'(

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

  

:(

Av maria - 11 mars 2010 22:24

       






VILA I FRID UNDER BARA FARMOR






Av maria - 11 mars 2010 22:18

hej min älskade farmor :( saknar diggg såååå mycket att det inte går att beskriva med ord :( i morgon blir det en vecka sen du lämmna oss :( och saknade e såååååå stor :( men jag har fått hjälp av en mycket snäll kompis tack ska du ha <3   men  nu har vi fått reda på när begravningen ska vara å det är den 26/3 :( då är det sisa gången :(  just nu känns det såååå tomt inom mig :' vill bara gråta :(   men jag vet att farmor har det bra nu sååå det e skönt att veta farmor  e sååååå saknade mamma sa till mig när jag var mindre var det barnvakt åt mig 5 dagar i veckan från söndag eller det komm på söndagen och var barnvakt från måndagen till fredag kväll så att min mamma å pappa kunnde jobba hon sa tt min farfar gjorde allt för mig :(  sakner er båda :( min morfar skanar jag oxå:( men var så lite då när det gick bort sååå minns inte såå mycket men farmor ar med mig i 18 år :/ saknade e stor :(:'(







  

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards