minneavenängel

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av maria - 10 mars 2010 21:00

hej  farmor och alla andra :( i dag har det kännst lite bätte och har fått in mig mat ifalla en halv pizza.... ska vi ses hur det går i morgon :( det e ju bara att tvinga i sig lite mat :( tur att man har folk omkring som bry sig om en heöa tiden :( det känns skönt att man har det men ibland kan de vara jobbigt för det blir en så hård press det e vad jag tycker :( men jag ska bara säga en sak! som jag  vill att ni ska lyssna på !!!!!!!!!! ta vara på dom runt omkring dig och m du har nån i din närhet som esjuk hällsa på  även om det e svårt så är det bra du kommer att ångra dig sen .. fick lära mig att det sista som försvinner när en människa e sjuk är hörlsen :(så det som  ligger där hör allt du säger :(   även om det e svårt såå tycker jag att du ska besöka :( jag gjorde inte det så mycket å jag ångra mig men e glad att jag hälsade på onsdagen och den dagen då min älskde farmor lämmnade oss :(  jag saknar henne såååå;(:'(


ÄLSKAR DIGGGGGGGGGG

Av maria - 10 mars 2010 21:00

hej  farmor och alla andra :( i dag har det kännst lite bätte och har fått in mig mat ifalla en halv pizza.... ska vi ses hur det går i morgon :( det e ju bara att tvinga i sig lite mat :( tur att man har folk omkring som bry sig om en heöa tiden :( det känns skönt att man har det men ibland kan de vara jobbigt för det blir en så hård press det e vad jag tycker :( men jag ska bara säga en sak! som jag  vill att ni ska lyssna på !!!!!!!!!! ta vara på dom runt omkring dig och m du har nån i din närhet som esjuk hällsa på  även om det e svårt så är det bra du kommer att ångra dig sen .. fick lära mig att det sista som försvinner när en människa e sjuk är hörlsen :(så det som  ligger där hör allt du säger :(   även om det e svårt såå tycker jag att du ska besöka :( jag gjorde inte det så mycket å jag ångra mig men e glad att jag hälsade på onsdagen och den dagen då min älskde farmor lämmnade oss :(  jag saknar henne såååå;(:'(


ÄLSKAR DIGGGGGGGGGG

Av maria - 10 mars 2010 13:38

    






tänder ett ljus för dig låter det brinna släcker aldrig ljust för jag blir rädd i mörekt

för utan dig  är det inget famor :(  mitt hjärta gör såååå ont det kan gå 2 timmar tänker inte på det men sen kommer det å då tänker jag på det hela tiden när jag ser blilder tänker aa snart ska vi ses snart får jag kram dig :( men det e ju inte såå.... men  jag vet endå att vi kommer nån dag ses i paradiset<3 ÄLSKAR DIG !!!!!!!!

:(

Av maria - 10 mars 2010 13:31

nu har gått nästa en dag till med kapp nån sömn eller mat i sig:(   det känns tungt att inte orka göra saker känna sig lika pigg :( på fredag blir det en vecka fundar på att stanna hemma då :( blir nång svårt att gå till skolan då:(äen om vi har så dära idrottsdag:( ajja men det e då alla minnerna kommer att komma upp och kommer bli ledsen och det e jätte svårt när alla frågar en vadsom har hänt fst på ett sätt känns det bättre att prata med nån som inte står för nära som en läare eler så.....jag älskar minfarmor såå myclet hon finns i mitt hjärta 4 every

Av maria - 10 mars 2010 00:05

         god natt min under bara farmor älskar digggggg<333333333333333 hälsa farfar och min morfar :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards