minneavenängel

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av maria - 25 mars 2010 23:16


















 

ÄLSKAR DIG FARMOR

4

EVERY !!!!!!!!!!!!

 

               

 























Av maria - 25 mars 2010 22:39

hej farmor ......och alla andra som läser denna blogg

jag vet inte vart jag ska börja känns som en jobbigt natt på nått sätt:( men i morgon blir det nång värre :( mitt hjärta är inte helt :( ååå farmor jag saknar digggg sååå mycket snälla komm tillbaka :(

_(

Av maria - 25 mars 2010 19:29

nu  har jag fixat kläderna jag ska ha i morgon:(:'( det e såååå jobbigt nu:(








Av maria - 25 mars 2010 15:57





det bor ängel i mitt rum som har sitt hus ovanför min säng

ängel gör mig trygg  aldrig ska ängel flygga min nunder bara famor jag älskar dig tusen mljader gånger sååååå mycket att vi intea kan ränka eller jag kommer aldig sluta älska dig famor du e mitt liv<333333333333

Av maria - 25 mars 2010 15:50







i  just whant  wings soo i can fly to the plase you are

i miss you sooooo



i miss you



















Av maria - 25 mars 2010 14:32

jag kanse är galen nu men varje gång jag drömmer om dig drömmer jag hur du kramar mig hur jag viskar i ditt höra hur mycket jag älskar dig farmor kanse jag inte sa det mycket men hoppas du fatt jag älskar dig sååå mycket  det finns saker jag aldrig kommer att accpetara eller förstå det finns vissa jag aldrig kommer sluta älska det finns vissa  som betyder sååå mycket för mig det finns vissa jag skulle kunna dö för men det finns bara en som e min farmor och det e du<33333333333

Av maria - 25 mars 2010 14:26






  









famor???

farmor( hör du mig ???

om du har mig så ska jag säga att jag älskar dig sååååååå mycket asså det g¨r inte att beskriva det sista månderna gick sååå fort :( vf :( 

fattar inget än det har gått 3 veckor snart å i morgon är det begraving :( 

farmor var inte rädd finns här för dig  lovar komer aldrig att svika dig

kommer aldirg att sluta älska dig  du kommer allid att vara min farmor och ingen kan ta den plats lovar dig tusen gånger vet ej hur jag ska beskriva det om jag endå kunnde göra så att stjärorna stvade ditt namn och ängel sjuger ditt namn men jag får drömma mig att jag gör det min under bara farmor du var som en gudinna nerd sedn från ovan :/ ÄLSKAR DIG FARMOR<3!!!!!!!!!!! VÅR KÄRLEK KOMMER ALDRIG ATT DÖ!!!!!!!!!111111

Av maria - 25 mars 2010 14:13

















farmor vet ej hur jag ska förklara hur mycket jag älskar dig

och saknar dig det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar dig

kan inte acceptera det som har hänt :( komer aldrig att göra det för den dagen vi ses igen lova att vänta på mig i nagila för vi båda ska flygga in till nagelima<3 du är allt för mig farmor en natt i mina drömar fölg en vit ängel förbi men efter ängel hade flyggit förbi såg jag henns leande och en röst som sa till mig att allt kommer orda sig :( farmor åååå vet inte vad jag ska säga  mitt hjärta är tommt utan dig önska man kunnde flygga upp till himlen för då skulle jag säga allt jag inte hann säga :( min under bara farmor jag saknar diggggg :( 








Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards