minneavenängel

Alla inlägg under mars 2010

Av maria - 18 mars 2010 07:45

hej farmor och alla andra ... ska till skolan nu,,,, farmor går för din skule vet att du skulle bli glad ..... önskar du  kunnde fått sätt mig växa upp sen i Grekland med min egen resturange :(:(

Av maria - 18 mars 2010 00:48

kan inte sova :( vet ej vaför men känner ingen lust att sova sitter och täncker just nu på allt nu är det snart bara en vecka kvar till begravingen å det det känns jättesvårt :(  vet ej vad jag ska göra nu??? äter ju bra å allt men sitter nu'r hungrig :S äter mera nu än vad jag gjorde för snart 3 veckor sen så det känns skön.... vet ej vad jag ska säga mer orkar inte säga såå mycket mera :(

Av maria - 18 mars 2010 00:27

  god natt alla läsare och min under bara älskade farmor <333333333333333

vi ses snart igen <3

Av maria - 18 mars 2010 00:22

                                              


                                                  
                                                  
                      


                                                  
    






Av maria - 18 mars 2010 00:01





KÄNNER MIG SOM ÄNGELN PÅ BILDEN

bara svart

det känns som jag sitter i ett lite hörn av ensamhet

där alla bara går för bi

det känns som ingen ser mig som jag vore onsynlig

fallar massa tårar men ingen ser 

jag vill gråta men ingen värkar förstå min smärta

ingen värkar se att jag bara bhvöer en famn att komma till

en famn som stöttar mig

som troark min tårar om man kunnde resa upp till hillen skulle jag åka ditt upp

till min farmor säga hur mycket jag älskar henne och att hon är mitt allt ge henne en sista kram och sista puss .. det allt jag villl<3


Av maria - 17 mars 2010 23:55

                               MIN UNDER BARA FARMOR!!!!!!!!

     HUR SKA MAN BÖRJA HON VAR MITT ALLT

ÄVEN OM DU INTE VISSADE ATT DU VAR LEDSEN KUNNDE HON

SE DET HON VAR ALLID SÅÅÅ GLAD

HENNS KRAMAR SA ATT HON ÄLSKADE DIG

ATT DU BETYDDE MYCKET FÖR HENNA HON SA ALLT GENOM

ATT BARA TITTA PÅ DIG ...

HENNS ÖGON LYSTE KÄRLEK 






Av maria - 17 mars 2010 23:38

                      det e ssååå svårt att acceptra tor

jag aldrig kommer göra det :(

allt känns sååå tomt utan min under bara

farmor

jag saknar henn såååå mycket ....






tänder ett ljus å låter det brinna

som ett lite ljus i hjärta mitt





vajre dag går jag med en sorg

men utan på vill jag vissa ett leande

ett leand men inom mig gråter jag

orkar inte falla tårar men önska jag hade

en öppenfamn en famn som kunnde torka alla mina tårar

som sa att allt kommer bli bra men nu kan ingen säga allt kommer bli

bra för inget nu kommer bli bra:(




 


SAKNAR DIG<3






Av maria - 17 mars 2010 23:31

   misss you:(      

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards