minneavenängel

Alla inlägg under mars 2010

Av maria - 18 mars 2010 20:29

 svar på en fråga ... vilket min favorit minne var med farmor.... ja det finns många  har många minnen som när jag var lite gav jag henne sockerbitar till henne vill hjälpa henne att duka ut  små små caffe koppar men brännde mig då:(

och det finn såå många jag vill minnas mera :(<3

Av maria - 18 mars 2010 15:51

ååååååååååååå komm tillbaka :(:'(      











  

Av maria - 18 mars 2010 15:44

hej kommntera gärna mina inlägg eller om du har frågor jag kan svara på !!!!<3

min älskade farmor<3 vila i frid<3333333333

Av maria - 18 mars 2010 15:26

 kunnde inte fatta att det var sant när jag fick höra

  ville ha svart från dig och ingen annnan det varnåå somsa mig att nån var på väg för att komm och hämta dig till ett bättre plats dina ögon sa allt.säg mej hur alt gick till säg mig vaför men säg en sak till säg mej hur ska kunna leva utan dig nu har älskat dig så länge  och gör det nu hur jag kunna leva utan dig hur ska jag kunna ta hand om allt utan dig kommer snart att brista ut och gråta.

jag hoppas att vi snart ses igen  aldrig kommer nån kunna erätta din plast det finns så mycket jag vill säga det ..men säg mig hur jag ska kunna leva utan dig du var mitt allt hur ska jag kunna ta hand om min lilla värld utan dig vet att jag inte är ett barn inte en kvinna änu  men jag vet att jag var född att vara dig lycklig  skulle kunna ge dig allt du gjorde mina drömmer värkliga du fick mig att le du fick mig att skratta å vandra ppå vägen min under bara farmor jag saknar diggg sååååååå fallar en tår :( ÄLSKAR DIG fallar en tår vid havet tills dendagen då du ser just den tårern tills den dag ska jag sluta älska dig och vi båda vet att du aldig kommer hita den<3333333333333

Av maria - 18 mars 2010 11:56

                                       SAKNADEN ÄR STOR<3

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

SAGAPO<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av maria - 18 mars 2010 11:50

Du har en...............plats i mitt
....hjärta, en plats.......fylld med både
glädje å smärta den delen kan du aldrig
..ta ifrån mig, inte ens om någon annan
.skulle få dig. Nej, dig kommer jag aldrig
...att glömma. I mitt hjärta ska jag dig
....gömma. I ett hörn kommer du alltid
.....att finnas. För du är en människa
.........jag vill minnas. Tro det eller
.............ej, jag kommer alltid
.....................att älska
........................DIG                       
    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Av maria - 18 mars 2010 11:42

jag ska säga nu vaför jag bloggar om min farmor just visst har jag en anna blogg men den har jag lakt å sidan just nu...men åter till vaför jag bloggar om min farmor e för att det får miig at må bra att skriva ut vad jag känner känns jätte skön dag för dag hur jag berabetera detta som har hänt.... och fråga gära fråorg svara !!!!!!!!! om jag kan<333 kram.

Av maria - 18 mars 2010 11:38

hej farmor och alla andra bloggläsare som kommer läsa detta inlägg istter just nu skolan har gjort ett prov vet ej hur det gick men tror det gick bra allt e bra så tyst inom mig just nu vet ej vad jag ska säga vad vill jag säga ??

det anda jag vill just nu är att falla tårar men det är nått som hinndara mig i morgon är det 2 veckor sedan min under bara farmor lämmnade mig :(  hon är saknad på denna jord det e sååå svårt att acceptra deta .... jag älskar henne mer mer å mera för varje dag kan inte förklra min kärlek till henne<3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards