minneavenängel

Alla inlägg under mars 2010

Av maria - 27 mars 2010 00:27

   




MIN UNDER BARA ÄNGEL!!!!!!!!!!!!!  

Av maria - 27 mars 2010 00:20

                                      drömmer !!!!!!!!!


                            varje natt ser jag en fe en fe som flygger om kring

                            varje natt när jag ser blir jag trygg känner mig sååå glad när

                            jag ser dig <3333333

Av maria - 27 mars 2010 00:06

  vet inte vart jag ska börja farmor  jag saknar dig mycket :/  det går inte att beskriva min kärlek till dig :(    du är allt för mig min under farmor<3!!!!!!!!!!!

Av maria - 26 mars 2010 23:42










            

Av maria - 26 mars 2010 23:28

nu e jag jätte trött efter en jobbig i dag :( ush det  känns jobbigt nu hoppas man frå sömmn nu .. men ska snart prata med ..... du vet vem du e och tack för att du ringer mig å lyssnar på mig asså du har funnits till 100%  tack......

Av maria - 26 mars 2010 14:09

nu e man hemma :(   det var en jätte fin begraving farmor :(   det var så fint men det var jätte jobbigt :( alla våra under bara minnen komm upp:( min farmor var den bästa farmor man kan ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!min farmor e allid min farmor och kommer alldid att vara det <3  orkar just nu inte skriva så mycket men farmor vi ses snart igen<3!!!!!!!1 ÄLSKAR DIG när jag gick fram för att säga hejå gav jag dig en puss :(:( då komma alla tårar :(:(

:(

Av maria - 26 mars 2010 14:08

Det tog en sekund att veta vem du var det tog en minut att älska dig men det tar ett helt liv att sluta älska aldrig ska jag sluta älska dig farmor stjärnorna stavar ditt namn♥ du var världens bästa farmor men för mig är det alldid min farmor♥ ♥ ♥

Av maria - 26 mars 2010 09:20

hej  snart ska jag i väg till kyrckan:( vi nära ska ju vara dära innan .... ;(  nu kommer dt bli svårt :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards