minneavenängel

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av maria - 16 augusti 2010 20:15

hej.... i dag var jag vi sjukhuset farmor var på :( orkar inte säga vf men det var jätte jobbigt att se allt igen :( fick massa minnen tillbaka :( men höll mig får tårarna men när jag väll satt på bussen ville jag bar brista ut i gråt men höll mig men när jag komm hem å kramde mamma börjde jag gråta jag saknar dig såååååå mycket min under bara farmor :(

Av maria - 16 augusti 2010 20:15

hej.... i dag var jag vi sjukhuset farmor var på :( orkar inte säga vf men det var jätte jobbigt att se allt igen :( fick massa minnen tillbaka :( men höll mig får tårarna men när jag väll satt på bussen ville jag bar brista ut i gråt men höll mig men när jag komm hem å kramde mamma börjde jag gråta jag saknar dig såååååå mycket min under bara farmor :(

Av maria - 16 augusti 2010 00:52

Av maria - 16 augusti 2010 00:48

nu sitter jag hära tänker på alla minnen några ¨månder tillbaka :( faller tårar men så att igen hör :( men orkar inte att svara på hur man känner :( men vill endå ha den dära fammnen :( farmor farmor önskade jag kunnde har gjort dig frisk:( saknar dig :(

Av maria - 16 augusti 2010 00:27

             jag saknar dig sååå farmor :(

det är inte lätte att mista nån man älskar sååå:(

det är inte lätt att se nån sååå sjuk:(

jag unndar varför jag var såå rädd :(

jag saknar dig sååå min ängel <3

Av maria - 16 augusti 2010 00:06






När jag komm till världen visste jag inte mycket

men under alla mina 18 år har jag lärt mig mycket å acceptera allt

men det kommer ta en eviget het att sluta älska dig för redan från första dagen då du höll mig i fann älskade jag dig min under bara farmor jag saknar dig ........

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards