minneavenängel

Alla inlägg under augusti 2010

Av maria - 30 augusti 2010 22:42

en i dag kan jag inte fatta att det e sant :( å snart är det 6 månder sen du lämmde oss :( det har gått fort men för varje dag som går så saknar dig mera å mera :( farmor farmor snälla :( jag älksar dig

<3

Av maria - 30 augusti 2010 18:50

min under bara farmor jag saknar dig såååå mycket :(

önskar du var hära så jag kunnde ligga i famn å du tråkar mina tårar som rinner nerd för min kind . å dug säger sen hur mycket du älskar dig å att allt kommer lösa sig igen <3

Av maria - 30 augusti 2010 00:55

god natt min under bara farmor vi hörs snart igen <3 älskar dig ..... kommer ALLTID ATT GÖRA!!!!!!!!!!!!!!!

Av maria - 30 augusti 2010 00:53

         7



    

Av maria - 30 augusti 2010 00:51

farmor jag saknar dig kärlek så:( du var som en ros:( du var allt för mig farmor du varinte bara min farmor utan du var allt :(  jag älskar dig mer en allt ! önska vi kunnde ses igen skulle kunna göra vad som hälst för att se dig igen skulle kunnga gå igeom eld för dig jag älskar dig!

Av maria - 30 augusti 2010 00:09

farmor jag saknar dig jätte mycket :/:/  jag är inte hel utan dig var var en del av mig :(:'(

Av maria - 29 augusti 2010 17:26

jag vill tacka min under bara farmor för alla under bara minnen vi har haft :(

i 18 år fick jag växa upp dig även om du borde i Grekland e jag glad att du var minn farmor .sen när du komm hit för att du skulle leva dina sista månader häragjorde det ont :( jag ville vissa dig sååå mycket :( farmor jag saknar dig såå:/ jag ville ge dig sååå mycket mera :( men gud tog i från dig från oss:(

jag vet att du har det bra där du e nu å  att du inte har ont längre¨och att du i frisk igen. jag kan inte lova dig att sluta gråta jag inte lova dig att sluta drömma men det finn vissa saker jag kan lova dig  jag kan lova dig att jag alltid kommer att älska dig vart du än är å jag kan lova dig attjag kommer sakna dig tills den dagen vi ses igen min under bara farmor jag saknar dig sååå

;(

Av maria - 29 augusti 2010 17:18

utan dig är jag inget farmor utan dig kan jag inte le :(

du var mitt allt :( du fick mig att le du fick mig att hoppas :( jag saknar dig sååå

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards