minneavenängel

Alla inlägg under augusti 2010

Av maria - 25 augusti 2010 23:13

  av jord är du kommen av jord ska du bli     detta ljus vill jag tända för dig farmor för jag saknar dig sååååå... å för att jag älskar dig ...<3





MIN DRÖMM NU ÄR ATT FÅ TRÄFFA DIG IGEN!!!!!!




          

Av maria - 25 augusti 2010 22:57

kommer du veta mitt namn när vi ses i  himelen ... kommer du veta vem jag är

komer allt vara som för... varje dag undar jag det ... men jag kommer aldrig få mitt svar ... asså farmor jag saknar dig sååå.... okej för er som inte vet vad dena blogg handlar om .. är bloggen skriven till min farmor som lämmnde oss i stor sorg den 5/3 .10 i cancer :( och nu skriver jag texter minnen lägger in låtar å bilder... å kan skriva då å då hur kan kanse kan leva vidare eller vad man kanse ska passa på att göra om nån du känner i sjuk:( ......kag kan även skriva mina taknar å min tror vart vi hammnar ....

hej

Av maria - 25 augusti 2010 22:18

farmor....i dag tänkte jag på dig extra mycket .. det var som du var med mig på nått sätt:$ jag saknar dig å älskar dig sååå mycket att jag inte kan skriva med ord för då skulle det inte äns få plats.....

Av maria - 24 augusti 2010 23:38

  





av jord är du kommen av jord ska du bli<3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

Av maria - 24 augusti 2010 23:09

du är min söta ängel farmor ! jag saknar dig sååå

varje sek i mitt liv tänker jag å dig å varje sek i mitt liv älskar dig sååå<3 du är det bästa farmor man kunnde ha ... men för mig e du nu den bästa farmor man kan ha älskar dig

Av maria - 24 augusti 2010 17:21

  

Av maria - 24 augusti 2010 17:16

min under bara farmor jag saknar dig sååååå mycket :( jag älksar dig ....

Av maria - 24 augusti 2010 17:16

min under bara farmor jag saknar dig sååååå mycket :( jag älksar dig ....

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards