minneavenängel

Alla inlägg under augusti 2010

Av maria - 27 augusti 2010 00:27

                

Av maria - 26 augusti 2010 13:54

                    

:(

Av maria - 26 augusti 2010 13:45

min under bara farmor jag saknar dig såå:/ vet att jag säger det varje dag men allt jag säger e sant:( jag älskar dig såååå mycket att det gör ont:( min under bara farmor so i ro och må änglar vaka över dig <3

Av maria - 26 augusti 2010 00:39

                                           GOD NATT MIN ÄNGEL<3



                VI hörs snart igen<3 ego sagapo poli

Av maria - 26 augusti 2010 00:22

jag undar vaför dom tog just dig vaför kunnde du inte få vara kvar hära på jorden du var såå under bara här nerd på jorden farmor min under bara farmorjag saknar dig så . vet att du har det bra där uppe nu men jag saknar dig så.

Du ska veta en ska farmor  ! Att jag alltid kommer att älska dig och det kommer allltid att vara den bästa farmor för mig igen igen igen kan ta din plats igen på jorden kan du din plats . du var så speciel på alla sätt farmor jag saknar dig mer en allt :( jag önskar du var hära hoss mig så  jag kunnde få kram dig ge dig en puss som jag inte han :( vaför gick allt så fort det tog bara 2 dygen sen gick du bort minns den sista onsdagen jag såg dig det var jätte jobbigt var utan för ditt rum hela tiden orkde inte vara där inne :(sen dagen efter skulle vi dit igen men jag orkade inte med smärten i mitt hjärta :( dagen efter kl 6:00 på morgoen kommer mamma in gråtande fattade inget men sen så sa hon det jag inte ville höra att du hade lämmnat jorden :'( kunnde inte fatta det var sant ville inte fatta det var sant :( jag tände mig ett ljus å la en bild briv på dig :( satt å tänkte lite... kl 7:00 kommer pappa å hämtar oss :( allt e såå tyst i bilen:( gråter bara hela vägen ville bara öppna bilen och springa ut på vägen :(:'(  när jag väll kom dit var det som att komma in till en helt ny värld:( du varså fin och du såg så frisk ut :( du log bara dära som du gjorde inan men denna gång visste jag att du inte skulle vakna upp:( gick ut flera gågen å grät :(  orkde inte bara :( ... allt var såå jobbigt i börjar ..

din begravigen var så fin :( minnen föll på plats :( men nu har det gått 5 månader snart 6 månder sen nu lämmnde jorden men det känns somdet var en eviget het sen farmor jag saknar dig sååå mycket ...

P.s farmor love mig att vi ses sen igen <3 älskar dig

Av maria - 26 augusti 2010 00:14


                  MISSING YOU 

 

 


                  




     


     


<3

Av maria - 26 augusti 2010 00:07

min under bara farmor jag saknar dig jätte mycket :( jag hoppas du vet det å jag hoppas du vet att jag älskar dig ! vart du än är !!!!!!!!!

Av maria - 25 augusti 2010 23:21

gud tog min stora kärlek i från mig ...Du var allt för mig kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig .

Kanse inte vissade det så mycket i sluet men jag ångrar mig såå mycket .

jag var rädd att se dig så dära . För det var ju inte den farmor jag hade lärt känna ... hur kunnde detta hända? ... jag älskar ju dig.... det är en självklarhet att jag älskar dig men det är såå svårt då jag stor vi din grav.... älskar dig sååå jag saknar dig mycket...

farmor min<3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards