minneavenängel

Alla inlägg under juli 2011

Av maria - 4 juli 2011 17:37

jag saknar dig såååå mycket farmor :( det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dig :( vill bara att du ska komma tillbaka :( snälla ??

Jag vet att jag inte kommer få min drömm uppfylld :( men jag måste bara säga att jag älskar dig <3   vi ses snart igen farmor <3  3/5-1o<3

Av maria - 3 juli 2011 17:26



  i missing you sooooo    :'(







                       

Av maria - 3 juli 2011 17:18

sen den dagen då du inte orkade mera  har mitt liv varit upp och nerd :(

det har funnutis dagar då jag har skrattat det dagar jag har gråtit :( det finns studer jag önskar du var med :( som när jag tog studenten ååå vad jag önskar att du kunnde vara med farmor :( 

om jag kommmer nerd till Grekland i sommar kommer det nång vara jätte jobbigt :( sp om jag åker till huset men det kanse är bra ? men just nu känns det som attt jag inte klara av det :( även om det har gått ett år och snart 4 månder  är det jätte svårt :(  DU var sååå under bara farmor  :( saknar dig såååå jag hoppas du vet det ... å att jag ÄLSKAR DIG !!!!!! KOMMER ALDRIG !!!!!!!!!! SLUTA ÄLSKA DIG ! DU ÄR DEN BÄSTA FARMOR MAN KUNNDE HA <3 MEN I MINA ÖGEN KOMMER DU ALLTID ATT VARA MIN FARMOR :(

:(

Av maria - 3 juli 2011 17:17

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards