minneavenängel

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av maria - 27 juli 2011 21:43






                <3du finns alltid i  mitt <3


                Älskar å saknar dig såå

           


                   sagapo poli <3


                    


                         

Av maria - 27 juli 2011 21:39

                      sov såå sötttt min ängel<3














     




                                      

:(

Av maria - 27 juli 2011 18:06





Jag tänder ett ljus och låter det brinna !

ljus jag har tänt är för dig

vill aldrig släcka ljust !



villa höra dig skratta 

vill se dig le

vill känna dina krammar

vill känna din lukt

ååå jag saknar dig så:(<3  




  Ta vara på det du har i livet

  du vet aldrig när det kan varaför sen t:( <3  säg jag älskar dig till nån mist en gång varje dag <3









:(

Av maria - 27 juli 2011 18:06





Jag tänder ett ljus och låter det brinna !

ljus jag har tänt är för dig

vill aldrig släcka ljust !



villa höra dig skratta 

vill se dig le

vill känna dina krammar

vill känna din lukt

ååå jag saknar dig så:(<3  




  Ta vara på det du har i livet

  du vet aldrig när det kan varaför sen t:( <3  säg jag älskar dig till nån mist en gång varje dag <3









;(

Av maria - 27 juli 2011 18:00












There's a hero If you look inside your heart You don't have to be afraid Of what
you are There's an answer If you reach into your soul And the sorrow that you
know Will melt away

And then a hero comes along With the strength to
carry on And you cast your fears aside And you know you can survive So when you
feel like hope is gone Look inside you and be strong And you'll finally see the
truth That a hero lies in you

It's a long road When you face the world
alone No one reaches out a hand For you to hold You can find love If you search
within yourself And the emptiness you felt Will disappear

And then a
hero comes along With the strength to carry on And you cast your fears aside And
you know you can survive So when you feel like hope is gone Look inside you and
be strong And you'll finally see the truth That a hero lies in you

Lord
knows Dreams are hard to follow But don't let anyone Tear them away Hold on
There will be tomorrow In time You'll find the way

And then a hero comes
along With the strength to carry on And you cast your fears aside And you know
you can survive So when you feel like hope is gone Look inside you and be strong
And you'll finally see the truth That a hero lies in you


Av maria - 27 juli 2011 15:36

saknar dig sååå farmor :(   mitt hjärta utan dig är sönder :( mitt hjärta är inte helt utan dig :(:'( 

Av maria - 27 juli 2011 02:18

 

  







FARMOR<3



VILA I FRID <3



JAG SAKNAR DIG






5/3-10:(:'/




 








Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards