minneavenängel

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av maria - 4 juli 2011 22:40

Ligger vaken i min säng kunnden nära mitt hjärta kramar den hårt ... det enda jag kan höra är nära mina trårar falla nerd å en lite svak ljud av musk som påminner mig om alla våra finnan minnen ... hur mycket jag än vill stänga av för att sluta falla tråran går det inte att sänga av... och hur mycket jag gråter å skriker efter dig är det ingen igen som hör mig :( åå farmor jag tror att jag drömmer ... Att jag nån dag ska kunna vissa dig min blogg men jag vet att det inte går :( jag undar om du ser mig om du hör mig om du kan se min sorg ? om nu kan höra mig farmor såå vil jag säga att jag älskar dig jätte mycket å saknar dig sååå mycket <3 så farmor vila i frid nu må änglarna vaka över dig <3  så ses vi snart igen <3



                                       

       

                                                 vila i frid <3

                                                  
     

                                                  
     3/5-10 <3



Av maria - 4 juli 2011 20:16

 Jag undar hur jag skulle vara nu i dag om du fanns kvar hära på jorden ....

jag känner mig som en helt annan tjej ...  som låten im not a girl not yet a woman .....   men varje dag går jag vidare men det känns som jag inte kommer nån stanns ...  jag villl jag vill gå viadare där du lämmnade fast det går inte nått säger stop:( det har gått över 1 år nu sen du lämmnade jorden :( farmor farmor om du bara visset hur mycket jag saknar dig .... Jag ångar mig att jag var så rädd när du bara låg dära :( vf stannde jag inte kvar längre ???? vf vf?????  asså :( åååååå vill ligga brevid dig å bara vara kvar :( men det kanse hade blivt svårare :( :'( åååå allt jag vill just nu är att få se dig igen <3 jag skanr dig såååååååå

Av maria - 4 juli 2011 20:13







                                 i  missing you     :'(





VIla i frid <3   








Av maria - 4 juli 2011 20:01




                         







Av maria - 4 juli 2011 19:50

min saknad går inte att beskriva :(

varje min i mitt liv tänker jag på dig å mitt hjärta älskar dig för varje slag den tar :(

jag tror eller jag vet att vi kommer ses igen där uppe i Paradiset ...  jag kommer då springa till dig kram om dig ,å farfar å morfar , å aldrig mera släppa taget :(<3 saknar er såå mycket ... men farmor jag var 18år när du gick bort  så jag minns mycket mera <3 men endå vill jag inte minnas sluet för det var sååå hemskt :(  men det är endå bra att få minns det onda å det goda sakerna hära i livet .. och Farmor jag lovar att jag ska käpa ......  <3  






vila i frid min under bara ängel!!!!

Av maria - 4 juli 2011 19:28

                                   

 
Av maria - 4 juli 2011 17:37

jag saknar dig såååå mycket farmor :( det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dig :( vill bara att du ska komma tillbaka :( snälla ??

Jag vet att jag inte kommer få min drömm uppfylld :( men jag måste bara säga att jag älskar dig <3   vi ses snart igen farmor <3  3/5-1o<3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards