minneavenängel

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av maria - 18 juli 2011 12:28

   farmor vart är du?  


Dag efter dag sitter jag å tänker vart du är ?

komemr vi träffas igen ? kommer jag få kram dig igen ?

är du där uppe med farfar är tsm igen ?

ser du mig ? hör du mig ?

jag önskar att jag kunnde få svar på all frågor

det kanse låter sjukt att jag undar det när jag snart är 20år men

jag drömmer om att jag kommer fååå träffa dig igen å att du å farfar är tsm igen

å att du ser och hör mig .... När sakar är jobbigt å när inte orkar mera tänker jag på dig   då blir som ett stopp gör inget dummt nu  för jag vet att du inte skulle bli glad farmor jag ska vara stark för din skulle jag ska göra det stolt .<3  jag ta alla lärdom du lärd mig ska allla minnen med mig i livet när jag vlir vuxen jag lovar ingen kan ta din plats i från  dig<3 igen igen igen!!!!!!!! du kommer förevigt att vara min farmor <333333

Av maria - 18 juli 2011 00:36



   

             



God natt  min under bara farmor <3    


















;(

Av maria - 18 juli 2011 00:29

    farmor förlåt för att jag tar det såå hära :( 

men min saknad går inte att beskriva :(   ösnar du vore hära :( <333333333333333





                                             






 
Av maria - 18 juli 2011 00:04

   under bara älskde farmor jag saknar dig såååå mycket :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards