minneavenängel

Alla inlägg under juli 2011

Av maria - 27 juli 2011 02:13

  wtt liv utan dig farmor går inte att beskriva sååå svårt:( 

  varje dag tänker jag på dig min ängel <3 min vackara ängel !!!

Av maria - 27 juli 2011 01:24

Av maria - 27 juli 2011 01:20

       saknar dig :(<33 snälla komma hem :/

Av maria - 26 juli 2011 13:17

                                            okej för er som inte vet vf jag bloggar om min farmor så ska berätta det nu...


Min farmor gick bort i cancer för 1 år4månder sedan  5/3-10 lämmnade hon världen .

det  är en dag jag inte vill minnas en dag jag önskar inte skulle hända :( men allt började 2009 pappa komm hem tills för att hälsa på ... allt var bra då under den tiden ! men sååå sa att nått jag inte ville höra han sa att farmor var sjuk i cancer jag fick panik vända om och börjde gråta min kompis var å höll om mig ett tag !  jag visste vad som skulle hända men jag orade ville inte tro det :(  pappa sa att han skulle åka nerd till farmor för att hjälpa med alla behandligar å sånt ! :/  skolan gick skit jag orkade inte var i skola men jag köpade på !  sen efter en par månader sa det att det såg bra ut ! blev jätte glad !   Den 12 sep var du är i sverige ! å minns när du komm upp på väg :(  man såg att du var sjuk :(:(:(  den 1 sep fyllde du år å vi komm för att frira dig <3  å efter 2 veckor fyllde jag 18 år å du komm <3 fast men såg att du inte kännde dig såå bra :( tack farmor det betyde jätte mycket för mig <3 men  under den tiden visste vi att din cancer hade kommit tillbaka :(   fan tänkte jag :(  :'(  å julen komm å nyår komm å du log du på ett hem för du hde ramlat :(   fan :(:( du var där enda tills du blev jätte sjuk:( å i jan sa lärkaen att du hade bara 2 månader kvar att leva :(  assåå mitt livt gick i 2 delar ! mitt hjärta gick i tuen bitar  jag ville inte tror på vad läkaren sa ! men  5/3 lämmden du jorden !:(  Mamma komm in till kg kl 6 på morgon å grät och sa Maria farmor (jajja) har gått bort ! jag bev såå arg inte på henne utan att livet år såå oretvisst :( vfvf :( jag tände ett ljus där jag la en bild brevid! pappa komm kl 7 för att vi skulle få se dig en näst sista gång !   å jag hade varit hos dig 2 dagar innen men knapp varit i rummet för du log bara dära med massa slangar i mumen å :( 

men pappa frågade om jag ville med dagen inan du gick bort men jag kännde nej jag orkar inte ! det var för jobbigt :/  å fredagen gick du bort :(  när vi sate hoss i bilen var det såå tyst :/ pappa som jämtt brudke spela hög musik :(  när jag klev er bilen var som hela världen hade satanat du log där å såg såå fin ut å frisk :( 

vi var hoss farmor i några timmar sen åkte vi hem .. efter den dag orkade jag inte ! jag skolade mera än  vad jag gjorde när hon var sjuk! å nu åt jag knappt nått  jag orkade inget ! den 26/5 hade vi din begraving å det var sååå fin å det var vårt sista förväll kistan var öppen så vi gick fram å tog ett sita förväll jag gav dig en sista puss å visste då det hära är den sista ! det hära är den sista gånen jag får se min vackar farmor <3 jag älskar dig såå farmor !







             




Av maria - 26 juli 2011 13:06

                Jag önskar jag kunnde få kram om dig igen

                känna dina armar runt om mig .

               se dig le igen ! :(  


Varje gång jag komm hem till pappa å du var vaken å jag komm in vardagsrummet å du satt dära å du såg mig lysste du uppp <3  åååå farmor  vfvfvf :(   det har gått över ett år å jag kan fort  inte fatta att det är sant !:/  men jag vet att du har det bra nu ... åå om jag bara kunnde ha hjälpt dig när du var sjuk:(!    jag älskar dig såååå mycket så det går knappt att förklara :( jag ville att du skulle se mig växa upp sen mina barn ville ha med dig på mitt brölopp :( men nu får jag ta fram alla fina foton av dig vissa min barn vilken under bara farmor jag hade ! igen ingen kan  ta din plats !   <3   farmor vänta på mig dära uppe! love youu! sooo<3 

vi ses snart !  p:s farmor kan du hälsa farfr och morfar ! 











 

Av maria - 26 juli 2011 12:57

Av maria - 26 juli 2011 12:55

Av maria - 26 juli 2011 00:04

                                 vila i frid under bara ängel!

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards