minneavenängel

Alla inlägg under februari 2011

;(

Av maria - 19 februari 2011 11:35

mitt liv är inte samma som när du fanns hära

inget är sig som likt :(

saknar dig sååååååå:( komm tillbaka :(

Av maria - 19 februari 2011 11:31

              

Av maria - 19 februari 2011 11:29

du är min fina under bara ängel farmor


älskar dig s¨ååå<3<3

Av maria - 19 februari 2011 11:23

saknar dig sååååå farmor om du bara visset :(

Av maria - 19 februari 2011 02:45

god natt söta farmor älskar dig å saknar dig sååå

Av maria - 19 februari 2011 02:36

JAG <3 FARMOR

DET ÄR en självklarhet

farmor jag vet inte hur jag ska leva uta dig :(

du var sååå mycket för mig du gav allt man kunnde önska sig :(

du gav den rättta kärleken ett barn vill ha

du var såååå under bara  å jag e såå tacksamma att du är min farmor

å jag tackar gud för att jag fick dig som farmor men för mig e du min farmor nu å för alltid :( min under bara farmor jag saknar dig såååå:(

kan inte fatta en i dag att det e sant :(   jag älskar dig :( så mycket :('




jag önska jag kunnde ha varit din ängel då du var sjuk önska jag hade krafter att skydda dig från alt ont önska jag kunnde vaka över dig ösnka jag kunnde ha varit med dig :(

min under bara vackra ängel jag älskar dig farmor!!!du är min änglafarmor!



jag saknar dig såååå:(

allt jag har kvar e minnen av dig :(

jag minns första gågen jag såg dig le mig minnns sita gången jag såg dig le :( önska jag hade skat att jag älskar dig det finns saker som påminner om dig det finns låtar jag inte vill höra .... kan inte fatta att du e borda men jag vill minnas allt vi har gjort ! love youuu


















jag önskar jag kunnde få prata med dig .... få vet hur du mår ...varje dag undar jag vart du är  om du är i paradiset eller ???  men jag vet ett ställe där du alltid kommer att finns å det finns inget rätt eller fel du finns i mitt hjärta älskar dig farmor ...






mitt hjärta är som ett puzzle och du var en av mina puzzle bitar .... om jag ska förklara för dig hur mycket jag älskar dig å saknar dig kommer det ta flera tusen år å folk kanse komer att trönttna på det man jag bry mig inte vad det säger för min kärlek till dig går inte att säg bara på två timmar!för det kommer ta en evighet ....




jag vill åka till ett ställ där jag känner mig som tryg där jag kan andas igen

då ala tugna moln försvinner från himlen den plats jag kan se ljus lyssa igen...  vart e ställt ? men när jag går och letar ser jag hur en ängel flögg förbi  :( men ängel lämmnde sitt ledande :( då  där du lämmnde ditt ledande dit vill jag å där kommer jag bevara dig ....







en ängel fanns här på jorden för ca 5 månader sen:( 5 månder vart allt såå vackert mitt hjärta blommade :( allt var såå bra jag såg ljus ....

men sen när ängel  flögg upp måt det blå å lämmde jorde förändrades allt




om molen var kramar skulle jag dig himlen

om  eld var krmar skulle jag dig solen

om fråglar kunnde prata skulle ge dig det

farmor jag saknar dig såååååå

hoppas du vet det :/







jag är såå tack samma att jag hade dig som min farmor ska inte vara ledsen att jag var såå trygg i din famn ska inte gårta nu för jag vet at du har det bra men jag saknar dig såå du gav mig allt ett barn kan önska sig du gav allt en vill ha du gav mig äkat kärlek å jag lovar att jag kommer att älska dig för evigt min under bara farmor du är mitt hjärta du är min vackar ängelå jag kommer allitd att var tacksamma för det fick från dig farmor är så glad att fick dig som min farmor du fick min tårar att förvinna  du gick mig att le kommer aldig sluta bry å kommer aldig att sluta älska dig mitt hjärta jag älskar dig sååå min farmor <3 saknar dig !! vi ses snart igen det lovar jag dig





Av maria - 19 februari 2011 02:30











''''''''




























Av maria - 19 februari 2011 02:30











''''''''




























Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards