minneavenängel

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av maria - 1 februari 2011 23:34

äslkade farmor jag saknar dig såååå:(om du endå våre hära nu:(

Av maria - 1 februari 2011 22:23

      














:(

Av maria - 1 februari 2011 22:17

för vaje minut som går tänker jag på dig och för varje sekund som går tänker jag på dig kan inte sluta tänkta på dig farmor jag saknar dig sååå behöver dig som mest nu även om vi inte sa så mycket i slute utan då ba log på det specila sätt som sa jag älskar dig du bhöve inte äns prata för att an skulle fatta att du älskade än  vill ej minnas det sista dagarna med dig för det var  hemska vill ba minnas det goda :( men  det kommer endå uppp snart e det ett år sen å jag SAKNAR DIG ! SÅÅÅ:( älskar dig sååå<3

Av maria - 1 februari 2011 18:58

Det snart ett år sen 5/3 blir det ett år sen du lämmnde oss :( kan fort i fatta att det e sant än i dag:(

Av maria - 1 februari 2011 15:02

jag kan ba inte släppa taget :(  min farmor jag saknar dig sååååå:( åå vaförs ska livet vara sååå hära??? :(  vill se dig igen det räcker med 5 min bara jag får säga att jag älskar dig  å krama dig :( ååå  :(mitt hjärta kommer aldrig mera bli helt igen :(

Av maria - 1 februari 2011 08:45




                        SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅ:(:'(

 

 

Snart är det ett år sen du lämmnde världen:( kan inte fatta att det e sant :( orkar inte fatta vill ej fatta ååå kom hem igen :( min ängel<3

<3

Av maria - 1 februari 2011 08:44

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards