minneavenängel

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av maria - 11 februari 2011 23:53

























          

:(

Av maria - 11 februari 2011 23:34

                                 saknade e såå stor :(

                              önska jag kunnde spola tillbaka tiden :( men vet att det ej går :( önska du va hära men vet att det inte går det enda som går är att minnas alla underbara minne och jobbaiga minne vi hade för varje stund i mitt liv du var med mig mådde jag bra<3 älskade farmor jag älskar dig så<3

Av maria - 11 februari 2011 20:52

                                                      

                                                    



                     VILA I FRID <3!

¨








                   SAKNADEN E STOR <3

 

 

 

 

 

       MIN ÄNGEL VILA I FRID<3









             




   




                     






                                 





          



      

Av maria - 11 februari 2011 20:20

  

Allt känns så tomt utan dig :( min under bara älskade farmor jag saknar dig såå mycket . Tänker på dig varje sek i mitt liv varje andetag jag tar så tänker jag på dig söt under bara älskde bästa farmor önska du vore här hos mig nu :(

alla minnen vi har . Har jag bevarat långt inne i mitt hjärta allt du lärde mig finns kvar din röst finns kvar i min hjärna din kärlek finns kvar i hela mig  och hela du finns i mig min söta farmor jag älskar dig <3

:(

Av maria - 11 februari 2011 20:08

        

Av maria - 11 februari 2011 19:42

snart snart är det ett år sedan du lämmnade oss i stor sorg och saknad :( min under bara farmor jag saknar dig såååå :(  mitt hjärta kommer aldrig kunna bli helt igen :(  min under bara ängel vi ses igen :/<3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards