minneavenängel

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av maria - 12 februari 2011 23:15

         SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅ:(<3

Av maria - 12 februari 2011 21:57

saknar dig sååå sååå sååå mycket :( komm tillbaka:(

Av maria - 12 februari 2011 17:00


















Av maria - 12 februari 2011 16:35

      

Av maria - 12 februari 2011 15:38

     






                       jag önskar du var här hoss mig kommer aldrig bli hel igen :(

                        utan dig är jag inget :(

:(

Av maria - 12 februari 2011 15:28

saknar dig sååå min under bara farmor :(






  

Av maria - 12 februari 2011 00:26

  god natt under bara farmor<3

Av maria - 12 februari 2011 00:18

du gav mig en mening med livet du gav mig ett hopp du lärd mig saker som jag inte trode fanns du gav mig kärlek å värme du gav mig allt man kan önska sig jag tackar gud att du fanns där för mig jag tackar gud att du var min farmor utan dig nu har livet ingen meing å det finns ingen hopp å jag slutar tror på saker d...u gav oss så mycket . men allt du lämmnde kvar var all kärlek du gav oss å alla minnen men du lämmnde även ditt ledande på jorden

 

 

 

 

vissa saker kan var svåra att accpetara andra lätta men detta är sak som är svårt att acceptra när nån nära lämmar en :( min farmor lämmnade oss i en stor sorg kommer aldrig glömma den dagen då jag fick veta :( det var som jag drömmde :( ville inte tror ville ha svar från dig :( men allt känns som en drömm en i dag :(... vaknar varje morgon å tror att jag kan ses dig :( men sen vet jag att det e svårt :( saknar dig dag å natt :( saknar dig sååå jag har ont

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hej farmor !

 

Jag hopppas du vet hur mycket jag älskade dig älskar dig nu oxå sååå mycket

orkar inte bry mig vad andra säger! livet går vidare ja men livet kommer inte vara på samma sätt :( alla minnen man har kan dyka upp när man hör en låt eller är på ett spceilet ställe :( farmor vet ej hur jag ska säga hur mycket jag älskar och saknar dig du var allt för mig redan här på jorden var du en ängel ..... nu är den vackraste ängel där upp<3 älskar dig såååååå<333333333

 

 

 

 

 

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards