minneavenängel

Alla inlägg under februari 2011

Av maria - 19 februari 2011 12:08

When I am down and, oh my soul, so weary;When troubles come and my heart burdened be;Then, I am still and wait here in the silence,Until you come and sit awhile with me.You raise me up, so I can stand on mountains;You raise me up, to walk on stormy seas;I am strong, when I am on your shoulders;You raise me up... To more than I can be.You raise me up, so I can stand on mountains;You raise me up, to walk on stormy seas;I am strong, when I am on your shoulders;You raise me up... To more than I can be.You raise me up, so I can stand on mountains;You raise me up, to walk on stormy seas;I am strong, when I am on your shoulders;You raise me up... To more than I can be.You raise me up, so I can stand on mountains;You raise me up, to walk on stormy seas;I am strong, when I am on your shoulders;You raise me up... To more than I can be.You raise me up... To more than I can be.

Av maria - 19 februari 2011 12:06

Av maria - 19 februari 2011 12:01

varje natt ser jag en ängelsom flygger om kring

den e vid min sida varje dag i mitt liv

den låter mig aldrig vara själv

ängel är så vackar å ger mig kärlek till 100%

jag älskar min ängel så för ängel är min farmor<3






vaför hände det ?

frågar gång på gång men inget svar

du var ju under bar?

du min lilla vackra ängel min lila söta farmor

du var mitt hjärta mitt hjärta är ditt jag bär alla minnen vi har tsm

kommer aldrig glömma alla våra dagar vid hade:(

det dagar som var onda det dagar som var goda

älskar dig såååå:(



minne jag har är båda vackre o jobbiga

minn att första gången jag såg dig när du komm hit fårn Grekland gå upp öfr baken å :(:'( det fick att bara vilja gråta å bara försvinna :( sen gick ¨året :( å när du ba låg där å inte sa nåttt :( eller när du var på det dära sjukhemmet `:( orkade inte vågade inte säga såå mycket farmor jag älskar dig sååå   hoppas du vet det

Av maria - 19 februari 2011 11:50






vet inte vart jag ska börja ?

vet inte vart jag ska sluta

för det finns så mycket jag vill säga dig

å det finns så mycket jag bär på

saker jag inte orkar säga

saker som jag i vågar säga

allt e sååå tommt utan dig farmor

vill göra allt för att få se dig igen :(

min ängel komm till baka:( vi saknar dig såååå

jag älskar dig sååå högt på jorden att jag får ont :(

om nån skulle fråga mig vad jag saknar mest av det jag inte har skulle jag säga min farmor .. och min farfar å morfar saknar er alla såå:(

men med farmor hann jag vara med 18 år :( det var en låg tid på ett sätt men endå flr kort å jag lovar dig farmor att jag ska göra dig glad för jag älskar dig vart du än är å vart en världen leder hos så kommer jag att älska dig <3för varje sek i mitt liv å å varje timme å varje minut som går så kommer jag älska dig

jag saknar dig sååå min under bara farmor

so i ro<3















  bland känns som allt e mitt fel:( jag stog ju bara där å inte sa nått :(  men jag vet att det var mitt fel:( men jag undar vf jag var rädd det var ju min farmor som log där ? men jag orkade bara inte se allt :(:'(  orkar inte bär på allt  allt e sååå tomt utan dig :( ingen ser sorgen jag bär  se i minga ögon å du kommer se hur mycket jag älskade å älskar dig :( å saknar dig farmor allt känns som jag inte finns :( hur kunnde jag bara låt dig gå??? jag älskade ju dig såååååå du är dena för mig  du .... hur kunnde allt hända du hade inte gjort nått fel:(  så titta på mig ... å se hur mycket jag älskar dig.... du var vägen jag vandra på du fick mig att kä men orkar jag inte gå nått mera på väg orkar inte käpa :(  jag vet att jag inte kommer få tillbaka dig utan bara minnerna kvar minnen som jag kommer få ta med mig på vägen när jag vandra .. å jag vet att en dag kommer vi ses igen i sluet på vägen min undara bara farmor jag älska dig sååå vi ses snart igen sov i ro min ängel:(




















Av maria - 19 februari 2011 11:45

om jag endå kunnde trolla

                                       om jag endå fåre en fe

                                       om jag endå hde tre önskingar

                                       om jag endå kunnde spola till baka tiden skulle jag

                                      göra så att du vara hära hoss mig å så att

                                      du inger skulle hände av det som har hänt










SAKNAR DIG SÅÅÅÅ:(












hur ska kunnde bevissa att jag älskar dig ? hur skajag ?? säg mig :???

jag önska jag kunnde sto på våran jord å skrika hur ditt namn å säga hur mycket jag älskar dig :( önska jag kunnde få ligga i din famn å gråta ut allt jag känner som när man var lite `? för blir det inte lätte när man blir äldre ?:( vaför blir det svåare ??:( jag önska jag kunnde svara på det :( men medan jag går å tänker så vill jag endå säga att jag älskar dig såååå mycket å att jag saknar dig farmor jag hoppas du fattar hur mycket jag gör det .. å alllt jag säger är sant :/(

























:/

Av maria - 19 februari 2011 11:43

en ängel fanns här på jorden för SNART ett år  månader sen:( för ett årsen var  allt såå vackert mitt hjärta blommade :( allt var såå bra jag såg ljus ....

men sen när ängel  flögg upp måt det blå å lämmde jorden  förändrades allt




om molen var kramar skulle jag dig himlen

om  eld var krmar skulle jag dig solen

om fråglar kunnde prata skulle ge dig det

farmor jag saknar dig såååååå

hoppas du vet det :/














Av maria - 19 februari 2011 11:42

jag minns vad sa  att du var min farmor.

mmm .jag minns att jag blev glad ah ah 

Det fanns ingen som du  det var du som vägledde mig på vägen

nu är den bara mörk . ute ser jag tusen tals  stjärnor som fallar nerd från hilmelen

men det finns nu bara en stjärnra kvar  och jag hopps att det är du så du kan vaka över mig som en ängel från ovan .

jag saknar dig du var allt för mig men nu är jag här sjävl nu  säg mig hur ska jag klara mig sjävl allt var bra när det var du och jag allt vet att två två är bäst men nu stor jag här själv och vet inte vart jag ska .jag sitter å faller en tårar å hoppas att du ska torkar min tårar men jag vet att det är svårt nu. Allt jag önskar nu är att du är hära hos mig inget är som för det känns som att världen har stannt  till

kommer aldig att fatta att det e sant . jag minns den dagen då mamma komm in å sa det jag aldrig ville höra  jag minns att jag grät å önska att jag drömmde  men allt var så tyst den dagen inget skratt inget var som för jag önska jag kunnde ha fångt ditt sitta leande i mitt hjärta men  jag hann fånga ditt hjärta å alla kärlek du gav mig min under bara farmor jag saknar dig så  du var mitt allt men nu står jag hära sjävl och vet inte vart jag ska snälla komm nerd å säg hur jag ska klara mig utan dig du var en del av mitt hjärta som nu aldrig kommer att bli helt igen min under bara farmor du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta å jag kommer alltid att älska dig . en dag lovar jag dig att jag kommer flygga hem tilll dig i Nagila farmor jag älskar dig

:(

Av maria - 19 februari 2011 11:38


jag är såå tack samma att jag hade dig som min farmor ska inte vara ledsen att jag var såå trygg i din famn ska inte gårta nu för jag vet at du har det bra men jag saknar dig såå du gav mig allt ett barn kan önska sig du gav allt en vill ha du gav mig äkat kärlek å jag lovar att jag kommer att älska dig för evigt min under bara farmor du är mitt hjärta du är min vackar ängelå jag kommer allitd att var tacksamma för det fick från dig farmor är så glad att fick dig som min farmor du fick min tårar att förvinna  du gick mig att le kommer aldig sluta bry å kommer aldig att sluta älska dig mitt hjärta jag älskar dig sååå min farmor <3 saknar dig !! vi ses snart igen det lovar jag dig och så ska jag aldrig aldirg släppataget om dig min söta under bara farrmor jag saknar dig såååå mycket :(





VILA I FRID!

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards