minneavenängel

Alla inlägg under maj 2010

Av maria - 27 maj 2010 23:41

farmor jag SAKNAR DIGGGGGGGGGGGG:(:(

Av maria - 27 maj 2010 19:15

    LOVE YOUUU SOOOOOO:(

Av maria - 27 maj 2010 16:26

jag är inte en flicka längre men inte en kvinna än

det ända jag bhöver är tid för mig själv en tid att tänka

det känns som jag är i ett stort svart hål där ingen kan höra mig

jag gråter mig tillsmös jag slår på alla väggar rumet har men ingen hör jag skriker men ingen hör:( jag tänker hur nån ska höra mig men ingen höra mig :(

till slut tar jag farm ett rep knyter den på min hals å hänger mig ... så jag får komma till dig ......




p.s har inte gjort .....tänker inte göra det heller min ibland känns det som det i texen kommntera gärna

Av maria - 27 maj 2010 13:42

nu ska jag ut i solen farmor hehe <333 saknar dig :( önska du fanns här nu .......

älskar dig sååååå

skulle göra allt för att få se dig igen ;/

Av maria - 27 maj 2010 13:38

du var världens bästa farmor :( även om du är en ängel nu så är du min ängla farmor min under bara ängla farmor det kommer du alltid att vara vad en folk säger så kommer du vara det bry mig inte vad det säger ! jag älskar dig min ängla farmor du var som en gudinna å du var älskad av man kunnde aldig hat dig farmor aldrig har jag gjort det å kommer aldrig att göra det. Det går inteatt beskriva hur mycket jag älskar henne önska jag kunnde vara oss henne nu bara för en hel dag det skulle räka vill säga att jag älskar henne mest av allt på denna jord min under bara farmor vi ses i Nagiala sen ska vi du jag farfar och morfar flygga med våra vingar till nagelima<3!!!! sov i ro min under bara gudinna




            












        

Av maria - 27 maj 2010 13:32

  du är min ängel farmor<3

utan dig vet jag inte vad jag ska göra

utan dig älskar dig jätte mycket vart du än är <3 min under bara farmor

Av maria - 27 maj 2010 13:29

farmor från mitt hjräta säger jag att jag älskar dig

från hela min kropp så älskar jag dig

vill bara träffa dig en gång till :( snälla :(

Av maria - 27 maj 2010 13:17

JAG  ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!! FARMOR

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards