minneavenängel

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av maria - 21 maj 2010 00:56

GOD NATT MIN UNDER BAARA ÄLSKADE FARMOR <3333333333

            

Av maria - 21 maj 2010 00:47

Av maria - 21 maj 2010 00:34

om nån skulle fråga mig  kan du beskriva din farmor med bara 3 ord  jag skuell lätt svar nej :( det går inte att beskriva henne med bara 3 små ord ?

för hon var den bästa farmor man kunnde ha det finns ingen bättre än henne har såå många olika minne med henne från det jag var liten  hon har alltid funntis där för henn älskar henne såå högt på jorden :( att jag inte kan tänka hon var som en blommma som bara vissna :( farmor jag älskar dig hoppas du vet att jag  gör det hur kan man beskriva dig med tre ord det går inte :( kan inte ens nu förklara min kärlek till dig farmor .... älskar dig för evikgt bry mig inte vad andra säger eller säger bakom  min rygg   min famor är nu det varckraste ängeln på jorden hon lämmden sitt leeande på vår jord farmor önska du var här :( vill bara sedig och säga hur mycket jag älskar dig och saknar dig och varje dag tänker jag på dig

farmor du  you are my nummbber one   glömm inte att jag KOMMER allitd att ÄLSKA DIG VART DU ÄN HÄR<3










    

Av maria - 21 maj 2010 00:23

                            farmor jag sknar dig såå mycket

allt är jobbigt å svårt att fatta att allt e sant :( jag minns inte så mycket när farfar och morfar  gick bort var ju så liten:( men 18 år med dig  :(  fick jag följa dig under 18 år har lärt mig livet är farmor tack för du var min farmor älskar dig sååå mycket:( jag vet att du har det bra där du är nu<3<3 men önska jag hade en biljet så jag kunnde åka å hälsa på dig min farmor du är mitt allt du kommer alltid att vara min UNDER BARA ÄLSKADE FARMOR <3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards