minneavenängel

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av maria - 20 maj 2010 21:12

  







ensman på min väg vandar jag och hoppas att jag ska se dig

me när jag kommer faram är du inte där men varje dag går jag och tror att

du ska vänta där på mig :( där i slut endan men min väg tar slut när jag tror att du ska ta i måt mig och kram mig ;( saknar dig kramar saknar din doft saknar ditt skratt saknar dig leande :( men jag vet att allt finns mitt hjärta å det kommer jag bevar för evigt<3<3

Av maria - 20 maj 2010 21:06

          

Av maria - 20 maj 2010 20:55

 du fick mig att le du fick mig att tro du fick mig att leva :(

nu utan dig orkar jag inte le nu orkar jag inte tro nu orkar jag inte leva :( för det var du som fick mig att varje dag hoppas:( farmor  lova att vi snart ses igen du är min under bara ängel:(

ÄLSKAR DIG SÅÅÅ

Av maria - 20 maj 2010 20:44

livet utan dig  är baa svaRT :(

Av maria - 20 maj 2010 20:37

When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.



You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up... To more than I can be.

You raise me up... To more than I can be.

Av maria - 20 maj 2010 20:29

hej farmor :(och alla andra blogg läsar ..... i dag var det jätte varmt farmor men det känns som att denna sommaren inte kommer bli som dom andra :( även om du bodde i Grekland innan du blev sjuk så var det nått spceilet endå:( farmor jag saknar dig såå mycket jag önskar du var hära komm till baka :( saknar digggg :/

Av maria - 20 maj 2010 00:23

   god natt farmor nu ska jag sova:( älskar dig mest <33

vi hörs nång i morgon  du är min kärlek är tack samma att du var min farmor<3<3










            













           

















SOV GOTT HÄLSA FARFAR OCH MORFAR<3<3   

Av maria - 20 maj 2010 00:12

                      det  tåg mig ett år att gå

                          det tåg mig två år att prata

                         det tåg mig 3 år att se och fatta allt om kring mig

                         det tåg mig 6 år innan jag fick  börjar i skolan

                          men det kommer ta tusen år att acceptera att du inte finns vid mig här på jorden :(










du var mitt allt det är du nu med

du var min farmor det är du nu med

jag älskade högt på jorden det kommer jag alltid att göra

jag var ditt barn barn det är jag nu med

farmor vad än som händer finns det inget som kan stoppa det jag har i hjärta

och min kärlek till dig






  

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards