minneavenängel

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av maria - 10 maj 2010 23:14

 GOD NATT FARMOR:( HÄLSA FARFAR Å MIN MORFAR<3<3 ÄLSKAR ER

Av maria - 10 maj 2010 23:08

EGO SAGAPO

 

 

 

ÄLSKAR DIG  VART DU ÄN ÄR OCH VAD DU EN GÖR !!!!!!!!!!!!

Av maria - 10 maj 2010 23:03

                       

Av maria - 10 maj 2010 23:01

DEN DAGEN DU LÄMMAN OSS VAR DET LITE GRÅTT PÅ MORGON SEN LYSSTE SOLEN <33  Å JAG  TROR DET VAR FÖR ATT DU Å FARFAR SÅGS IGEN :(

VAR INTE RÄDD VI SES SNART IGEN :/

Av maria - 10 maj 2010 23:00

  KOMM TILLBAKA:( MIN UNDER BARA FARMOR :(    

Av maria - 10 maj 2010 22:44

2009 i sep fick jag reda på nått jag inte ville veta nått jag man inte vill höra :( min farmor har cancer :( det var det svåraste jag hade fått höra på länge :( allt bara stog stilla :( ville bara nerd till henne skita i allt :( men månderna gick å jag trode att allt blev bra :( men sen sa pappa att hon skulle komma upp hit :( fanfan :(   farmor komm ett år senare :(  allt var såå bra när hon var här men man såg att hon var sjuk:( min farmor tänkte jag vad hade hon gjort för fel:(   hon han fylla år så då var vi där och gratta henne  då vare det vara ca 2 veckor kvar tills jag skulle fylla år 18 år :( farmor kommer med pappa och hans tjej det var den bästa födelsdagen jag har haft att farmor fick vara med ...sen blev det ny år å då var hin på sjukhus:/ fy vad det var jobbigt men det var inte sjukhus utan ett hem där man kunnde villa upp.... men sen hamnde hin på sjukhus :('( jag hann bara träffa henne en gång :( orkar det såååå mcyket att jag inte gick flera gånger mennjag var rädd:( räddräddd ;(sen fredagen den 5/3 den 5 mars kommer mamma in kl 6 :00 å säger det jag inte ville höra att farmor har gått bort jag börjde skrka å gråtta kasta saker i golvet :(:*(  men vill ha en bekreftelse från henne men när vi komm in på sjukhuset var som allt stog stilla jag visste bara att det var sant för det var inte fint vänder då:( hon log däraa så frid fullt :/ man såg att hon inte hade ont :( orkade inget efter den dagen i en månda kunnde jag inte tänka sov låg å grät varje natt :(  sen var det begraving å det var sååå finnnnn :( ska du vet farmor :(  jag saknar dig såååååå just nu orkar jag inte skriva mera för börjar få tårar i mina ögon :( men   tänkt på att ta hand om dina nära å kära man vet aldrig när det kan vara försent :( 2 månder har gått nu;/:/ men det känns som en evgit het :/






          























Av maria - 10 maj 2010 22:42

sorgen i mitt hjärta kan ingen se :/ det e bara jag som kan känna den:(

jag önska du varhär farmor :(finns saker jag vill säga dig ;/

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards