minneavenängel

Alla inlägg under maj 2010

Av maria - 28 maj 2010 08:27

nu ska jag gå till skolan ... men vi hörs sen farmor ska lägga in nån låt till dig nu ÄLSKAR DIG<3<3  KRAM Å PUSSS

Av maria - 28 maj 2010 08:20



jag<3 farmor det är sjävklar het

farmor jag å du det kommer alltid att vara så

även om du är tusen mil väg för kram dig å pussa dig

så är det endå du min farmor

å även om du är långt i från för att viska att jag älskar dig

så tänker jag skrika att gör det

för det spellar ingen roll vart du är

men allt jag kännde för dig kommer alldrig att försvinna

kommer aldrig sluta älska dig min älskade farmor

älskar dig mest av allt <3

sov i ro

vila i frid

rip min under bara farmor

Av maria - 28 maj 2010 08:20



jag<3 farmor det är sjävklar het

farmor jag å du det kommer alltid att vara så

även om du är tusen mil väg för kram dig å pussa dig

så är det endå du min farmor

å även om du är långt i från för att viska att jag älskar dig

så tänker jag skrika att gör det

för det spellar ingen roll vart du är

men allt jag kännde för dig kommer alldrig att försvinna

kommer aldrig sluta älska dig min älskade farmor

älskar dig mest av allt <3

sov i ro

vila i frid

rip min under bara farmor

Av maria - 28 maj 2010 08:16

ego sagapo poli  <3<3

älskar dig jätte mycket<3<3





varje natt innan jag sovar tänker jag på dig

varje morgon när jag vaknar tänker jag på dig

varje min som går tänker jag på dig

varje sek som går tänker jag på dig

varje tim som gpr tänker jag på dig

varje sek i mitt liv tänker jag på dig    







Av maria - 28 maj 2010 08:15

          

Av maria - 28 maj 2010 08:12

hej .... god morgon farmor å alla andra läsare .... jag älskar dig jätte mycket å saknar dig :( snart ska jag dra till skolan å jag göra 2 prov :( hoppas du är med mig då extra mycket... farmor du är min under bara ängel.... du har det bra nu det vet jag ....

p.s hälsa farfar å min morfar.....

älskar er alla<3

Av maria - 28 maj 2010 00:09





Berlock Hjärta FARMOR










    















ÄLSKAR DIG   SAGAPO












Av maria - 28 maj 2010 00:07

NU SKA FÖRKSA SOVA FARMOR... MEN MINNE NU HAR BARA RULLTA FARM:( SAKNAR DIG :(       FÖRLÅT EN GÅNG TILL:( ÄLSKAR DIG FARMOR :(

VILL ATT DU SKA VETA DET :( <3<33 MN UNDER BARA ÄNGEL----

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards