minneavenängel

Alla inlägg den 19 april 2010

Av maria - 19 april 2010 23:43












min farmor är den bästa man kan ha för mig  e hon alltid min farmor<3

Av maria - 19 april 2010 23:35




famor jag vet att du har det bra där du är nu <3

så vf ska jag gråta då?

vf vill jag ha dig här du var ju sjuk här;/ nu har du det bra

i ett år hade du cancer men du var såå stark det var i sluet som man såg att du var sjuk:( när jag var hoss dig när  pappa skulle gå på bio komm du från sjukhuset :( såg att du hade ont å ´ det gjorde såå ont i mig att se dig ha sååå  ont;/ men nu har jag ont mitt hjärta av saknad av att inte få kram dig :( men alla minnen vi har finns inne långt inne i mott hjärta farmor  det e inte ditt fel farmor sov i frid ! å må änglar vaka över dig <3 sov i ro

;(

Av maria - 19 april 2010 23:31

juste för ett tag sen fick jag min farmors sajlar som hade :(   en har jag hängt vid garderob och 2 brevid min stoL:( asså sakner henne å det känns som jag aldrig kommer tro att det e snat tor varje dag att jag kan träffa henne igen :( känns som jag kommer bryta ihop när som hälst:(

:(

Av maria - 19 april 2010 23:26










TÄNDER LJUST FÖR MIN UNDER BARA SAKNADE FARMOR :( SOM lämmnde oss i stor saknad den 5/3;/   å jag  SAKNER HENNE SÅÅÅ MYCKET nu fattar jag var rikt kärlek är utan henne är jag inte alls hel:(

Av maria - 19 april 2010 23:19

Av maria - 19 april 2010 23:14

FAN förlåt för att jag svär nu:( men nu mår jag bara skit orkar snart inte :( låtar  säger kärlek får jag att gråta :( bilderna klara jag inte av att titta på farmor jag saknar dig sååå mycket  vill att du ska komma tillbaka :( orkar inte vill inte :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards