minneavenängel

Alla inlägg den 2 april 2010

:

Av maria - 2 april 2010 14:59


utan dig har jag inga kraftter

utan dig kan jag inte se

utan dig kan jag inte prata

ge mig vingar nu så jag kan flygga till dig farmor<3333333





det finns en plats jag älskar mest

det finns en plats jag vill sommna in på

din finns en plats jag aldrig vill lämmna

och den platsen e nära dig
















      


Av maria - 2 april 2010 14:54














Av maria - 2 april 2010 14:51

TRODE ALDRIG ATT DET SKULLE VARA SÅÅÅ HÄRA SVÅRT ATT MISSTA NÅN SOM MAN ÄLSKAR SÅÅÅÅÅ MYCKET DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR MYCKET JAG SAKNAR DIG  FARMOR :( KAN INTE LEVA UTAN DIG :( ORKAR INTE VILL INTE...........

Av maria - 2 april 2010 14:50

Av maria - 2 april 2010 14:45

 SAKNAR DIG :(

:(

Av maria - 2 april 2010 14:41

 hej farmor förlåt:( men var det läge sen jag bloggade :( och skrev jag saknar dig sååå mycket vet inte vad jag ska ta mig till:( tänker på dig varje dag och önska du våre hära farmor snart e det en månad sen :( å jag vet inte hur jag ska klara mig :( kommer och hälsar på dig när det e en månad :( ush det kännn sååå jobbigt :( farmor komm tillbaka .. farmor om vi ska ha en gårds fest tror jag ska uppträdda 2 låtar som går till dig :( eller läsa en text farmor jag saknar dig såååå mycket :(

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards