minneavenängel

Alla inlägg under september 2010

Av maria - 11 september 2010 11:30

igen fattar hur mycket jag saknar dig igen kan se min sorg jag bär varje dag :(

Av maria - 10 september 2010 11:15

 jag saknar dig min söta under bara farmor inget är som för utan dig orkar snart int mera !

Av maria - 9 september 2010 19:24

:( saknade e såååå stort ;/ farmor lovar dig vi ses snart igen i Nagial snälla vänta på :(  älskar dig såååå farmor jag lovar dig jag älskar dig :/

Av maria - 9 september 2010 18:59

min kärlek jag saknar dig :(  vill ringa stjärnorna här nerd i från vill säga hur mycket jag älskar dig så saknar dig _(

Av maria - 8 september 2010 23:10

god natt min under bara farmor<333 älskar dig mer en allt

Av maria - 8 september 2010 21:07

jag minns vad sa  att du var min farmor.

mmm .jag minns att jag blev glad ah ah 

Det fanns ingen som du  det var du som vägledde mig på vägen

nu är den bara mörk . ute ser jag tusen tals  stjärnor som fallar nerd från hilmelen

men det finns nu bara en stjärnra kvar  och jag hopps att det är du så du kan vaka över mig som en ängel från ovan .

jag saknar dig du var allt för mig men nu är jag här sjävl nu  säg mig hur ska jag klara mig sjävl allt var bra när det var du och jag allt vet att två två är bäst men nu stor jag här själv och vet inte vart jag ska .jag sitter å faller en tårar å hoppas att du ska torkar min tårar men jag vet att det är svårt nu. Allt jag önskar nu är att du är hära hos mig inget är som för det känns som att världen har stannt  till

kommer aldig att fatta att det e sant . jag minns den dagen då mamma komm in å sa det jag aldrig ville höra  jag minns att jag grät å önska att jag drömmde  men allt var så tyst den dagen inget skratt inget var som för jag önska jag kunnde ha fångt ditt sitta leande i mitt hjärta men  jag hann fånga ditt hjärta å alla kärlek du gav mig min under bara farmor jag saknar dig så  du var mitt allt men nu står jag hära sjävl och vet inte vart jag ska snälla komm nerd å säg hur jag ska klara mig utan dig du var en del av mitt hjärta som nu aldrig kommer att bli helt igen min under bara farmor du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta å jag kommer alltid att älska dig . en dag lovar jag dig att jag kommer flygga hem tilll dig i Nagila farmor jag älskar dig


Av maria - 8 september 2010 19:57


                   






















Av maria - 8 september 2010 19:31

du är min under bara ängel.... jag kommer aldirg i hela mitt liv fatta att du inte finns mera vid mig här nerd på joden.... men du kommer altid finns i mitt hjärta 

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards