minneavenängel

Alla inlägg under september 2010

Av maria - 16 september 2010 22:07






det sista gången




jag minns som det vore i går

jag minns när du log dära i sängen så trött å sjuk

jag fick jätte ont i mitt hjärta att se dig så dära

ville inte vara kvar önskade att hade jag hade kunnta legat brevid dig

å sakt att allt kommer bli bra men jag var för rädd orkde inget 

var utan för ditt rum hela tiden :(

dagen efter skulle vi till dig igen men jag orkde inte vf vf vf:(???

morgon där efter  kl 6:00 komm mamma in å grätt å sa det jag aldrig ville höra :(

jag grät å kaste saker i väg vill bara gå bort person i mitt liv har lämmnat världen

jag fick aldrig säga att jag älskar dig fick inte känna dina sista andetag

det var såå svårt :/ ville inte tror ville inte fatta :(

när vi kommtill dig var du så fin och du såg så frisk ut :/

orkar inte skriva för allt e sååå jobbigt :( 

älskar dig såååååååå och saknar dig







Av maria - 16 september 2010 21:58






























du gav mig ett liv

du gav mig tror  att leva

du gav mig en mening med liv

du gav mig minnen du gav mig skratt

du gavmig värme du gav mig kärlek

du gav mig glädje men jag försökte mitt bästa att ge dig mera men jag lyckades inte för allt du gav mig var allt en barn barn kunnde önska sig








Av maria - 16 september 2010 21:53

tänder ett ljus för dig min under bara farmor..... jag saknar dig sååå mycket kanse det inte syns men långt inne i mitt hjärta finns en sorg .av saknad jag saknar dig sååå ..... jag hoppas du vet ... kommer aldirg sluta älska dig

Av maria - 16 september 2010 16:59

            

Av maria - 16 september 2010 16:59

            

Av maria - 15 september 2010 22:23

min under bra farmor jag älskar dig å saknar dig sååå mycket :( tänker på dig hela tiden :(<3  nu är du en under bara vacker på himeln ... älskar dig

Av maria - 14 september 2010 22:00

FARMOR

när du titta på mig hade du redan fått en plats i mitt hjärta

du är en kärlek i mitt liv som inte går att beskriva

du gav mig en andleding att leva min under bara farmor jag saknar dig åälskar dig såmycket. du lärde mig hurjag skuell var stark å klar vissa saker i livet

du är en av dom som har fått mig att leva kvar på jorden -ingen på denna jord kommer kunna ta din plats i från mig min under bara farmor jag älskar dig mer en allt på denna jord.. livet är inte lätt nån gång .... vi misster det vi älskar mest - anntingen en person eller nått annat .. men för mig är du inte bara en  person för var du så mycket mera som en dyraste diammnet för mig vardu värld så mycket så lång vi kan räkna gånger det farmor bilder får mig att vilja se dig igen tror at varje dag att jag kan få kram dig men jag vet att det bara är en drömm som jag tror jag kan göra värklig min under bara farmor jag saknar dig :/




VILA I FRID

Av maria - 14 september 2010 21:50







ÄLSKADE UNDER BARA FARMOR KAN INTE FATTA ATT DET SANT ÄN I DAG

KOMMER ALDIG VILJA FATTA DET :( KOMMER ALDIG KUNNA FÖRLÅTA MIG ATT JAG VAR SÅ RÄDD :( ÖNSKADE JAG HANN FÅ FÅNA DITT SISTA LEDANDE  MEN JAG HAN FÅNGA ALLA KÄRLEK DU GAV MIG TACK FARMOR

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards