minneavenängel

Alla inlägg under februari 2012

Av maria - 11 februari 2012 21:49

   jag saknar dig farmor ... jag önskar du vore hära så jag kunnde prata med dig .. nu kan jag ba inte ta bussen eller fixa en flyggbiljet eller ringa dig ! nu får jag hoppas att du ser och hör mina tankar att jag saknar dig sååå <3  vi ses igen sen farmor <3  men så länge ha det  bra älskar dig så <3

Av maria - 11 februari 2012 16:08

MITT HJÄRTA JAG VILL GE DIG ... MEN det flytt av sorg och trårar .. mitt hjärta är inte helt längre <3

 
Av maria - 11 februari 2012 16:03

  jag saknar dig farmor :(  ju mera för varje dag som går ;(  snälla komm hemm !!!!!

Av maria - 11 februari 2012 01:06

Som liten har jag alltid undrat vart man kommer när man dör ? och jag gör det en i dag ? .. jag vill så gärna veta om det finnns ett annat liv ? där ma aldrig blir sjuk? där allt är bra ! och du får träffa dom du engång misst ... eller vart hammnar du?  jag vågar inte gissa .. vill inte veta igentiligen utan bara  drömma vad jag tror .. men även om jag vill veta skulle ingen kunna svara mig ,, tänk om jag bara visste nu.. vart du är farmor .. kanse du svär runt med farfar i Grekland badar i havet .. äter god mat ? jag hoppas ifalla att du är med man i ditt liv (farfar) <3  jag saknar er !!! farmor,farfar,morfar ...  och en dag får jag reda på om min drömm är sann <3

Av maria - 11 februari 2012 00:56



Det bor en ängel i mitt rum
Hon har sitt bo ovanför mitt huvud
Hon gör mig lugn
Och hon viskar till mig
Allt det jag säger dig

Det bor en annan i min kropp
Hon har den vackraste av själar
Hon är kärlek och hopp
Och hon berättar för dig
Hur mycket jag älskar dig

Det bor en ande vid min fot
Som blåser värme över huden
Det kittlar och du såg att jag log
Men när hon andas på mig
Är det för att du ska komma och värma dig

Och här är jag med allt det andra
Som gör en människa hel
Och jag hoppas
Jag hopppas att du orkar
Och att ängeln i rummet
Det är henne du ser




     









:(

Av maria - 11 februari 2012 00:52

¤ (\ __ /) ¤
. ( \(··)/ ) .
. (_ / \ _) .
.... /__\....      misss you sooo <3         

Av maria - 11 februari 2012 00:50

 jag har en stor saknad och läktan efter dig !!  jag saknar dig sååå farmor !!<3   du är sååå långt borta men endå så nära <3 jag saknar dig min ängel<3

<3

Av maria - 9 februari 2012 16:56

      5/3 2010  ..lättade du dina vingar och flögg upp måt paradiset  ,,, och jag kan slå vad om att farfar tog  dig med öppna armar ..  av alla saknad som har har haft och du har haft ni äntligen möts igen <3  saknar er båda så <3 p.s hälsa  farfar, morfar och alla där upp

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards