minneavenängel

Alla inlägg den 5 september 2011

Av maria - 5 september 2011 12:00

 i dag är det 1åroch sex månader sedan :/ jag saknar dg mer en allt på den jord allt jag önskar är att du komer hemm :( snälll du har varit borda för länge nu:(? åå farmor jag snälla :(?   men jag vet att hur mycket jag än ber kommer jag aldrig få min uppfylse :(  älskar dig farmor <3                                        

Av maria - 5 september 2011 00:37

jag vill tacka min under bara farmor för alla under bara minnen vi har haft :(

i 18 år fick jag växa upp dig även om du borde i Grekland e jag glad att du var minn farmor .sen när du komm hit för att du skulle leva dina sista månader häragjorde det ont :( jag ville vissa dig sååå mycket :( farmor jag saknar dig såå:/ jag ville ge dig sååå mycket mera :( men gud tog i från dig från oss:(

jag vet att du har det bra där du e nu å  att du inte har ont längre¨och att du i frisk igen. jag kan inte lova dig att sluta gråta jag inte lova dig att sluta drömma men det finn vissa saker jag kan lova dig  jag kan lova dig att jag alltid kommer att älska dig vart du än är å jag kan lova dig attjag kommer sakna dig tills den dagen vi ses igen min under bara farmor jag saknar dig sååå

Av maria - 5 september 2011 00:37

jag vill tacka min under bara farmor för alla under bara minnen vi har haft :(

i 18 år fick jag växa upp dig även om du borde i Grekland e jag glad att du var minn farmor .sen när du komm hit för att du skulle leva dina sista månader häragjorde det ont :( jag ville vissa dig sååå mycket :( farmor jag saknar dig såå:/ jag ville ge dig sååå mycket mera :( men gud tog i från dig från oss:(

jag vet att du har det bra där du e nu å  att du inte har ont längre¨och att du i frisk igen. jag kan inte lova dig att sluta gråta jag inte lova dig att sluta drömma men det finn vissa saker jag kan lova dig  jag kan lova dig att jag alltid kommer att älska dig vart du än är å jag kan lova dig attjag kommer sakna dig tills den dagen vi ses igen min under bara farmor jag saknar dig sååå

Av maria - 5 september 2011 00:26

  hej farmor längen sen jag skrev ett brev till dig men nu kommer ett lite brev<3jag saknar dig meraå mera för varje dag som går i mitt liv :(  när jag hör vissa låtar kommer flera minnen upp :(  och jag kan lova dig att jag skulle kunna göra en bok  om dig <3  men boken skulle vara på flera tusen sider för det kommer aldrig kunna gå till bara 200 sidor det skulle bli en sån stor bok :(  min ängel min farmor jag saknar dig så <3 jag hoppas du vet det <3 jag önskar jag hade en duva som kunnde säga allt till dig <3 vänta på mig i nagila <3

Av maria - 5 september 2011 00:20




SAKNAR DIG SÅÅÅ:(  VILA I FRID UNDER BARA FARMOR<3 VILA I FRID MIN ÄNGEL<3

Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards