minneavenängel

Alla inlägg den 5 april 2011

Av maria - 5 april 2011 13:24

Av maria - 5 april 2011 11:41

:(:( missing you soooooooooo:(




4/3-10:(

Av maria - 5 april 2011 00:46

om jagendå kunnde få se dig igen

om jag endå kunnde få höra din röst igen

om jag endå kunnde få känna dina kramar igen

om jag endå kunnde få känna alla värme du gav å alla kärlek du gav mig

sååå skulle jag bli såååå glad ..... men jagvet att jag  aldrig kommer få  uppleva det igen :(:'( vf ska det vara sååå svårt :(   hatar smärtan jag har :( men farmor lovar dig att jag ska kämpa för din skulle ska inte ge upp ska göra dig lycklig <3

Av maria - 5 april 2011 00:42

GOD NATT FARMOR MIN<3  HOPPAS DU HAR DET BRA DÄR UPPE NU MED FARFAR<3

HÄLSA FARFAR OCH MORFAR<3 SAKNAR ER <3!!!!!!!!!!!!!!!          

Av maria - 5 april 2011 00:32

FICK LÅNA EN UNDER BAR ÄNGEL... TACK FARMOR FÖR ALLA ÅREN DU GAV MIG ÄLSKAR DIG Å SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅ<3

Av maria - 5 april 2011 00:27

utan dig finns ingen mening att att leva ......

jag fattar inte än i dag att det är sant :( allt år sååå svårt att acceptera men vem har skat att man måste acceptera allt är i livet ??? ... för igen kommer få mig att acceptera det :( farmor mitt hjärta kommer alltid slå får dig  min älskade farmor jag ÄLSKAR DIG MERA ÄN ALLT PÅ DEN JORD!!!!!!!! OM JAG FICK VÄLJA MELLAN ATT FÅ 1 MILJON KR ELLER ATT FÅ TRÄFFA DIG SKULLE JAG HA VALT ATT TRÄFFA DIG FÖR DU ÄR MYCKET MERA ÄN PENGAR <3 SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ          

Av maria - 5 april 2011 00:09

 








Av maria - 5 april 2011 00:04

 dag är det är ett år och en månad sedan du lämmnde oss farmor tiden har gått sååå fort :( men än i dag känns det som det vore i går allt hände :( minnen kommer jag alltid ha kvar tackar gud att just du blev min farmor är sååå stolt över dig min under bara farmor ♥ vila i frid världens bästa farmor♥ sagapo poli♥






Livet ......

vad är för mening att leva om alla du älskar dig går bort ??

vf ska livet vara såå svårt ??....

att minsta nån gör såå ont :(

när du minnster nångon vet du att du aldrig kommer få det tillbaka :(

när du gör dig av med dina pengar vet du att du kan få tillbaka det på nått sätt :

men när du mister en person vet du att det aldrig kommer att få den tillbaka:(






Presentation


min under bara farmor :(
Eftichia saknar dig :(

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min bogg till min farmor ??
 fin
 såå under bra
 måste läsa den varje dag
 det får mig att gråta
 den får mig att tänka efter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Music Playlist at MixPod.com

love

besöksräknare

översättttttttt

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv

http://translate.google.com/translate_s?hl=sv&layout=1&eotf=1&source=translation_tab

http://translate.google.com

bloggvärlde

mp3 mixer

miising

da

da

da

dagar

love

 

 

love

 

 

Bilder

tilii minneav

http://www.tillminneav.se/

gästbok

fråga


Ovido - Quiz & Flashcards